Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Άδωνις Γεωργιάδης: «Είμαι παρεξηγημένο άτομο, κυρίως λόγω της φωνής μου»

Στην παρέα του Πέτρου Κωστόπουλου βρέθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης, ένας από τους πιο συζητημένους άνδρες της πολιτικής σκηνής, ο οποίος αποκάλυψε πλευρές του εαυτού του που δεν έχει προβάλει ποτέ ξανά.«Ήταν δική μου απόφαση και δική μου προσπάθεια να αδυνατίσω, αλλά η Ευγενία με βοήθησε αρκετά» εξήγησε, μόλις μπήκε στο στούντιο ο Άδωνις Γεωργιάδης, και συμπλήρωσε:.....
 «Η Ευγενία μού έκοψε τα φαγητά. Έβαζα μαγιονέζα παντού, μέχρι και με τις φακές. Έμαθα, πάντως, πως η γυμναστική είναι καλό πράγμα».

Δεν αρνήθηκε, όμως, να δικαιολογήσει γιατί στην τηλεοπτική του εκπομπή φωνάζει: «Έχω μία φοβερά εκνευριστική φωνή, είναι ένα φυσικό χαρακτηριστικό. Μου έλεγαν, λοιπόν, οι φίλοι και η οικογένεια να μη φωνάζω. Και τους είπα πως για μία εβδομάδα δεν θα φωνάζω. Ε, πατώσαμε! Δεν το κάνω επίτηδες, φορτώνω και ανεβαίνουν οι τόνοι. Πολλές φορές που με βλέπω στο “Ράδιο Αρβύλα” ή στον Λάκη αναρωτιέμαι “πώς είναι δυνατό να το έκανα αυτό”. Το λέω, αλλά, όταν ακούω παράλογα πράγματα, τι μπορώ να κάνω;». Ωστόσο, εξήγησε πως θεωρεί τον εαυτό του «παρεξηγημένο» άνθρωπο: «Είμαι παρεξηγημένο άτομο, κυρίως λόγω της φωνής μου».

Παράλληλα, θυμήθηκε και το πώς «έριξε» την Ευγενία: «Προσπαθώ να αποδείξω πως σε όσους αρέσει η ιστορία και τα αρχαία δεν είναι φυτά, αλλά μπορεί να είναι και μοντέρνοι. Έτσι έριξα και την Ευγενία. Η Ευγενία είχε πολύ καλή παιδεία από μικρή. Δεν ''τσίμπησε'' κατευθείαν. Το πρώτο ραντεβού ήταν πολύ ωραίο. Είχαμε πάει κάπου να φάμε». Ο Άδωνις μίλησε όμως και για τις διαφορές που έχει με τη σύζυγό του: «Στα πολιτικά με την Ευγενία ταιριάζουμε πάρα πολύ. Γενικά είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες. Εγώ είμαι λίγο πιο χύμα, εκείνη είναι πιο σφιχτή. Ακόμα και στα παιδιά είμαι πιο χαλαρός, τους κάνω όλα τα χατίρια, είναι έτσι η φύση μου. Η Ευγενία είναι άψογη μάνα, πρέπει να είναι αυστηρή, για να τους βάζει όρια».

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην πει δημόσια την άποψή του για την τηλεοπτική καριέρα της Ευγενίας Μανωλίδου σε μία περίοδο που όλοι μιλάνε για αυτήν: «Τη θαυμάζω πολύ στη τηλεόραση, είναι τηλεοπτικό μου δημιούργημα, εγώ την έσπρωξα. Η ''Στιγμή της αλήθειας'' είναι μία πολύ άσχημη στιγμή, δεν θέλω να τη θυμάμαι. Δεν μπορούσα να το δω. Ήταν μία δουλειά όμως, δεν μπορούσα να της πω όχι, δεν μου άρεσε καθόλου και με έφερε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση. Αποδείχθηκε, όμως, πως έκανα καλά που της είπα να πάρει το ρίσκο».

Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου