Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

«Αν ερωτευτώ, δεν θα το κρύψω»

Δύο χρόνια μετά τη δολοφονία του συντρόφου της, Μπάμπη Λαζαρίδη, η Αγγελική Ηλιάδη δηλώνει έτοιμη να ερωτευτεί ξανά.
«Γιατί όχι; Έχω δείξει ότι δεν μου αρέσει να κρύβομαι. Και τα καλά και τα άσχημα τα έχω μοιραστεί. Αν ερωτευθώ, αν έχω σοβαρή σχέση με κάποιον, δεν θα το κρύψω. Δεν θα το διαφημίσω, αλλά και δεν θα το κρύψω» δήλωσε στο περιοδικό «Εγώ Weekly».
Σκέφτεται, όμως, και το ενδεχόμενο ενός γάμου;ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ

«Ο γάμος δεν είναι για μένα τολμηρή σκέψη. Είναι ιερός. Δεν είναι τόσο δύσκολο να βρεις έναν άνθρωπο και να ταιριάξεις μαζί του. Είμαι άνθρωπος απλός και δίνομαι, όταν δω ότι κάποιος είναι ειλικρινής μαζί μου, δήλωσε, χωρίς να κρύβει ότι οι άνδρες τη φλερτάρουν, με όμορφο τρόπο και διακριτικά. Αυτό, όπως λέει, οφείλεται και στη δική της συμπεριφορά».

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο κατάλληλος άνδρας για εκείνη;

«Θα πρέπει να είναι ειλικρινής, κυρίως να με σέβεται και να δίνει πράγματα από την ψυχή του. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά για μία όμορφη σχέση».

Όσο για τη σχέση της με τη γιαγιά της, Καίτη Γκρέυ, η Αγγελική δείχνει πρόθυμη να αφήσει τα πάντα πίσω της.

«Πρέπει κάποια στιγμή να ξεχνάμε. Η ζωή είναι πολύ μικρή, είναι χάσιμο χρόνου να μένουμε στα άσχημα. Θα σας φέρω ως παράδειγμα τη γιαγιά μου. Είχα πληγωθεί από αυτά που είπε στο παρελθόν, ένιωσα αδικημένη. Τώρα, λόγω των ημερών, σκέφτομαι πως είναι μόνη της, πως είναι μεγάλη γυναίκα, ο Μπάμπης δεν έχει επαφή με τη γιαγιά του και σκέφτομαι να πάω να τη δω».ZOUGLA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου