Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κατερίνα Σκουρλή και τα μυαλά στα κάγκελα!!!

Η Κατερίνα Σκουρλή μόλις έκλεισε τα 18. ευτυχώς... Όταν είσαι 18 χρονών, έχεις στεφθεί Μις Γιανγκ στα 16 σου και έχεις αυτό το σώμα, είναι φυσιολογικό να μπορείς να έχεις όποιον άντρα γουστάρεις. Το αφύσικο είναι ότι η Κατερίνα Σκουρλή σχεδόν αδιαφορεί για όλα αυτά, συνεχίζει τις σπουδές της στη διαφήμιση και συμπεριφέρεται σαν κορίτσι της διπλανής πόρτας. Μην ανησυχείς πάντως. Μπορεί να είναι μικρό κορίτσι, αλλά δεν είναι και τόσο αθώα. ....ΚΛΙΚ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

Τώρα που ενηλικιώθηκε μάλιστα, μπορείς να την ονειρεύεσαι ελεύθερα.

Πώς πέρασες σήμερα στην παρέα μας;
Πολύ ευχάριστα. Ήταν πολύ καλός ο κύριος Παλαμάρης μαζί μου.
Σ’ άρεσαν τα εσώρουχα που φορούσες στη φωτογράφηση;
Ναι, πολύ. Αν και ακόμα περισσότερο από τα μαύρα εσώρουχα μου αρέσουν τα γλυκούλικα, με λουλουδάκια και ωραία χρώματα. Δεν μπορώ τα πολύ πρόστυχα.
Ε, ναι, είσαι και μικρό κορίτσι. Αλλά ούτως ή άλλως από μικρή μπήκες στα βαθιά με τα καλλιστεία. Με πόσες φίλες σου τσακώθηκες από τότε που στέφθηκες;
Με καμία. Έχω τρεις κολλητές, την Αντιγόνη, τη Λία και τη Βάσια. Με εκείνες δεν τσακώνομαι ποτέ, ούτε παίζει ποτέ γκομενικό πρόβλημα μεταξύ μας.
Από το modeling έχεις κάνει φίλες;
Δεν μπορώ να τις ονομάσω έτσι, γιατί δεν ξέρω πολύ προσωπικά πολλές κοπέλες. Θα μιλήσω και θα βγω με κάποιες, αλλά μέχρι εκεί. Ο όρος φίλη είναι ιερός.
Εχθρούς έχεις κάνει;
Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου
Εγώ δεν θεωρώ κάποιον εχθρό, αλλά μερικές κοπέλες με θεωρούν εχθρό τους.
Αν έπρεπε να φωτογραφηθείς γυμνή μαζί με μια άλλη κοπέλα από το χώρο, ποια θα διάλεγες;
Δεν θα φωτογραφιζόμουν ποτέ γυμνή μαζί με κάποια άλλη κοπέλα. Δεν είναι του στιλ μου.
Keep it real
Πολλά reality φέτος. Έκανες κι εσύ αίτηση για το Big Brother και δεν σε πήρανε;
Ε, όχι. Και να έκανα, δεν θα με έπαιρναν, δεν είμαι αρκετά Β’ για να με διαλέξουν.
Το παρακολουθείς αρκετά ώστε να μου πεις και ποιος θα κερδίσει;
Θα ήθελα να κερδίσει ο Κρητικός με την περίεργη προφορά. Πεθαίνω γι’ αυτόν, είναι τέλειος.
Θα έμπαινες εσύ ποτέ σε ένα reality;
Ποτέ. Ούτε στο Big Brother, ούτε στο Next Top Model, ούτε πουθενά.
Στο Next Top Model, γιατί όχι;
Το θεωρώ λίγο δεύτερο. Για να κάνεις modeling δεν είναι ανάγκη να περάσεις από τέσσερις ανθρώπους που, οκ, είναι κάτι στη μόδα, αλλά όχι κάτι το τόσο πολύ ώστε να σε κρίνουν.
Το παρακολουθείς;
Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου
Λίγο, ναι. Υπάρχουν αρκετά κορίτσια που μπορούν να κάνουν modeling, αλλά δεν ήταν ανάγκη να μπουν σε αυτό το παιχνίδι για να τα καταφέρουν. Θα μπορούσαν να πάνε σε κάποιο πρακτορείο μοντέλων, δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος το Next Top Model.
Ενώ τα καλλιστεία του ΑΝΤ1, που πήγες εσύ, είναι; Για να κάνω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου.
Εννοείται. Το άλλο είναι reality, ρε Χρήστο, μένεις στο ίδιο σπίτι, τσακώνεσαι και τα δείχνει όλα η κάμερα. Με τα καλλιστεία σού ανοίγουν και αρκετές πόρτες.
Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου
Την ποδιά και στην κουζίνα σου
Θα προτιμούσες να είσαι παρουσιάστρια στο Master Chef ή να είσαι κορίτσι του Θέμου;
Κορίτσι του Θέμου φυσικά. Είναι περισσότερο στο αντικείμενό μου. Ενώ στο άλλο δεν κολλάω καθόλου.
Μας έχουν πρήξει με τις εκπομπές μαγειρικής. Εσύ το ‘χεις καθόλου σ’ αυτό τον τομέα;
Προσπαθώ να μάθω να μαγειρεύω. Κάθε φορά που είμαι στην κουζίνα, παίρνω 50 τηλέφωνα τη μαμά μου να τη ρωτήσω τι κάνω μετά.
Ποιο είναι το πιο δύσκολο φαγητό που έχεις φτιάξει ποτέ;
Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου
Επιχείρησα μια φορά να κάνω κεφτεδάκια, αλλά τα ψιλοέκαψα. Το καλύτερο που κάνω είναι μακαρόνια με κιμά.
Μη μου πεις ότι τα καμένα κεφτεδάκια τα έδωσες σε κάποιον να τα φάει.
Ε, ναι, τα δοκίμασε κάποιος.
Ρε, τον ήρωα. Είναι προσόν για έναν άντρα να ξέρει να μαγειρεύει;
Ναι, μου αρέσει πολύ να μου μαγειρεύουν. Το εκτιμώ πολύ και το δείχνω και έμπρακτα.
Ποιο είναι το πιο ωραίο φαγητό που σου έχει φτιάξει ένας άντρας;
Το 18χρονο που θα κάψει τη γούνα σου
Μεξικάνικο, τορτίγιες και τέτοια. Ήταν πολύ ωραία.
Αν θες να κάνεις την υπέρατη γουρουνιά με junk food, τι θα παραγγείλεις;
Μία Pizza Hut μαργαρίτα με αφράτη ζύμη. Είμαι πολύ της πίτσας. Και σουβλάκια τρώω με γύρο χοιρινό και τζατζίκι. Και γλυκά.
Ποιο είναι το κατάλληλο γλυκό για να φας με έναν άντρα στο κρεβάτι;
Παγωτό Haagen Dazs Choco.
Μία εναντίον όλων
Πρέπει να εκπροσωπήσεις τις γυναίκες αυτή τη στιγμή, γιατί θα σου εκφράσω τα παράπονα πολλών αντρών. Αφήνεις το αγόρι σου να βλέπει ποδόσφαιρο;
Εννοείται. Και με τους φίλους του αν θέλει.
Πάμε σε κάτι πιο δύσκολο. Έχετε επέτειο ενός χρόνου κι εκείνη την ημέρα τυχαίνει να είναι ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ. Θα μεταφέρεις το επετειακό δείπνο μια μέρα πιο μετά για να δει τον αγώνα;
Θα κάνω την παραχώρηση, αρκεί να είμαι κι εγώ εκεί. Γιατί να μην το δούμε αγκαλίτσα το παιχνίδι;
Αυτό κολλάει στην επόμενη ερώτηση. Θέλει το βράδυ να βγει με τους φίλους του και δεν θέλει να πας μαζί. Τι γίνεται;
Κατ’ αρχάς δεν μου λέει ποτέ ότι δεν θέλει να πάω μαζί του. Αλλά αν θέλει να βγει αυτός με τους φίλους του, θα βγω κι εγώ με τα κορίτσια. Ε, και όλο και κάπου θα συναντηθούμε.
Πας και του τσιμπουρώνεσαι δηλαδή. Επιστρέφουμε στον καναπέ που βλέπει την μπάλα. Πώς τον ξεκολλάς από εκεί;
Του γκρινιάζω, του σπάω τα νεύρα και κλείνει την τηλεόραση. Αν δεν τα καταφέρω, του κάνω λίγες ζουζουνιές και σταματάει να βλέπει.
Αν δεν είχες αυτό το σώμα, θα σου έλεγα εγώ αν θα την έκλεινε την τηλεόραση. Αν δεν θέλει να τον συνοδεύσεις κάπου που οι υπόλοιποι είναι με τις κοπέλες τους;
Του γκρινιάζω, του γκρινιάζω, του γκρινιάζω, του κρατάω μούτρα, του κρατάω μούτρα και κάποια στιγμή υποχωρεί.
Το ξέρεις ότι σύμφωνα με έρευνες, η καρδιά του άντρα εξασθενεί; Το ξέρεις ότι κάνεις κακό;
Έλα μωρέ, σιγά. Γκρινιάζω μόνο όταν μου σπάει τα νεύρα.
Ετοιμη είναι να σ' την αστράψει
Ας μιλήσουμε γι’ αυτόν τον τυχερό που μπορεί να γίνει αγόρι σου. Όταν κοιτάει έναν ωραίο κώλο στον δρόμο, υπάρχει πρόβλημα;
Όταν κοιτάει κώλο, τρώει φάπα. Κατευθείαν.
Αν με τον κώλο τρώει φάπα, αν τον δεις να φλερτάρει, τρώει κλοτσιά;
Όχι. Είμαι λίγο κότα όταν δω το αγόρι μου να φλερτάρει ή να κάνει κάτι με κάποια άλλη μπροστά μου. Θα φύγω, θα του στείλω μήνυμα, θα πάω να βρω τις φίλες μου και λογικά θα τον χωρίσω. Εκτός κι αν κάνει κάτι να γυρίσει την κατάσταση.
Θα συγχωρούσες έναν άντρα που σε έχει κερατώσει;
Αν είμαι ερωτευμένη, μπορεί και να τον συγχωρήσω.
Πολύ σκληρή μού το παίζεις. Εσύ όταν βγαίνεις έξω, δεν σε κοιτάνε οι άντρες;
Με κοιτάνε. Μερικοί δεν πάνε καθόλου καλά και με κοιτάνε πολύ επίμονα. Προχτές ήταν ένας που κοίταγε μόνο τον κώλο μου.
Ενώ πού θα έπρεπε να εστιάσει;
Στα μάτια μου.
Οι περισσότεροι πάντως θα εστίαζαν εκεί που εστίασε κι ο προηγούμενος κύριος. Δεν συμφωνείς μαζί τους; Δεν είναι αυτό το πιο σεξουαλικό στοιχείο πάνω σου;
Το πιο σεξουαλικό στοιχείο πάνω μου είναι τα πόδια μου. Τουλάχιστον εγώ έτσι πιστεύω.
Ξανέλα να της βγάλεις τη φανέλα
Τι ομάδα είσαι;
Παναθηναϊκός. Έχω και τον Πανάθα στο κρεβάτι μου.
Επιτέλους. Ένα αμιγώς Παναθηναϊκό εξώφυλλο. Πηγαίνεις γήπεδο;
Πηγαίνω αρκετά στο μπάσκετ. Πήγαινα και στο ποδόσφαιρο με τον μπαμπά μου, όταν ήμουν πιο μικρή.
Στο γήπεδο πηγαίνες με τις γόβες σου ή με κασκόλ;
Εννοείται με κασκόλ και αθλητικά.
Θα τα έφτιαχνες ποτέ με κάποιον Ολυμπιακό;
Με παίκτη όχι. Με κάποιον οπαδό μπορεί, τι να κάνω;
Δεν πιστεύω να σε άλλαζε και ομάδα.
Όχι βέβαια. Έχει προσπαθήσει κάποιος, αλλά δεν πέτυχε το στόχο του.
Πες μου ένα σύνθημα που ξέρεις.
Ξέρω ένα με τον Λέτο, αλλά δεν κάνει να το πω.
Night out by  Κατερίνα
Πού θα πας...
για να χορέψεις: Στο Doors ή το Dybbuk
για ένα χαλαρό ποτό: Στο Ten
για καφέ με τις φίλες σου: Στο Nouvelle Vague
για να φας ζυμαρικά: Στον Antonio στη Γλυφάδα
για να φας σουβλάκια: Στον Λάμπρο στο Παλαιό Φάληρο
για βόλτα: Στη μαρίνα του Φλοίσβου

1 σχόλιο: