Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

"Δεν πέφτω εύκολα στο κρεβάτι..."

Η Χριστίνα Ζαφειρίου θέλει να της κάνεις όλα τα χατίρια...
Κάνοντας μια μικρή αναζήτηση στο Facebook πέφτεις συνήθως σε κάθε ψωνισμένη Ελληνίδα που θεωρεί ότι η Χριστίνα Στεφανίδη έχει κάνει 4 εξώφυλλα στο MAX επειδή έχει κονέ. Καμιά φορά όμως πέφτεις πάνω και σε κάποια πραγματικά διαμάντια. Και τότε κάνεις τα πάντα για να βρεθούν στις σελίδες του περιοδικού.

-Αν θέλει κάποιος να με βρει, ας έρθει.....ΚΛΙΚ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ


 να με ψάξει στο Γκάζι ή το Κολωνάκι.
-Αν κάποιος με πλησιάσει ευγενικά, θα του μιλήσω.
-Αυτό που μπορεί να με εκνευρίσει πάρα πολύ σε έναν άντρα είναι να είναι εγωιστής και κυκλοθυμικός, γιατί είμαι κι εγώ και δεν γίνεται να λειτουργήσει μια τέτοια σχέση.
-Όταν νευριάζω, βρίζω πάρα πολύ αυτόν που έχω δίπλα μου μέχρι να μου περάσουν τα νεύρα. Ξέρει ότι, αν μιλήσει εκείνη την ώρα, θα χωρίσουμε.Συνήθως, όταν θέλω να χωρίσω έναν άντρα, του λέω να το σπάσουμε λίγο και ότι θα του τηλεφωνήσω. Σπάνια θα πάρω τηλέφωνο.
-Αν κάποιος ερχόταν με εισιτήρια των Prodigy στο χέρι, θα πήγαινα εύκολα μαζί του στη συναυλία.
-Δεν είναι εύκολο να με ρίξει κάποιος στο κρεβάτι. Πρέπει να προσπαθήσει αρκετά ο άλλος για να μου το βγάλει.
-Δεν μ’ αρέσει να πληρώνει ο άντρας. Προτιμώ να πληρώνουμε εναλλάξ ή μισά-μισά.
 Δεν πέφτω εύκολα στο κρεβάτι...
-Μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες με το αγόρι μου, αν και πάνε χρόνια από τότε που έβγαλα τελευταία φορά.
-Δεν έχω ιδανικά μέρη για να κάνω sex. Μπορεί να μου έρθει η όρεξη οπουδήποτε.
-Μετά το sex θέλω να αράξω με τον άλλο. Εκνευρίζομαι πολύ όταν βλέπω τον άλλο να κοιμάται κατευθείαν
-Δεν μου αρέσει να το παίζει ο άλλος γκόμενος. Θέλω να είναι ο εαυτός του.
- Αν κάποιος κοιμηθεί μετά το sex μαζί μου, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον ξυπνήσω. Με ενοχλεί πάρα πολύ
-Αισθάνομαι άνετα μπροστά στο φωτογραφικό φακό ακόμα κι όταν είμαι γυμνή.E-GO.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου