Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Για σύνταξη περάστε από τα ΕΛΤΑ με 3 ευρώ!!

Αγαπητό Πες το νέο

Χθες Δευτέρα αποφάσισα σαν καλός εγγονός να ασχοληθώ με ένα θέμα που αφορά τον τρόπο καταβολής σύνταξης ΟΓΑ στο παππού μου, είχε προηγηθεί βλέπεις ενημέρωση από το «φωστήρα» Γιώργο Αυτιά.
Πάω λοιπόν στον ανταποκριτή ΟΓΑ της περιοχής μου και τον ρωτάω τι πρέπει να γίνει με την απογραφή των συνταξιούχων ώστε από 01/01/2011 να πληρώνονται μέσω τραπέζης . O ανταποκριτής μου δείχνει ένα έγγραφο του ΟΓΑ και ένα απογραφικό δελτίο λέγοντας μου πως θα αποστέλλει στους συνταξιούχους.
Στην ερώτηση μου για το πότε θα αποσταλεί μου απαντά:
«Όταν τα ΕΛΤΑ το αποφασίσουν»
«Τι σημαίνει αυτό» ρωτάω εγώ τώρα γεμάτος απορία
«Ο συνταξιούχος έχει να επιλέξει για την απογραφή του μια από τις τράπεζες ή τα ΕΛΤΑ, τα ΕΛΤΑ για να κρατήσουν τον κόσμο δεν αποστέλλουν τα απογραφικά και λένε τους ενδιαφερομένους να περνάνε από τα υποκαταστήματα ,εκεί τους πλασάρουν την λύση ΕΛΤΑ και καρπώνονται 3 ΕΥΡΩ είτε στο άνοιγμα του λογαριασμού, είτε στην μηνιαία καταβολή της σύνταξης!»
Έχω μείνει «κάγκελο», αν είναι δυνατό ο οργανισμός υπεύθυνος για την διακίνηση αλληλογραφίας να μην αποστέλλει τα απογραφικά με σκοπό να κερδίσει χρήματα, από ποιον ρε γαμώτο; Από το συνταξιούχο των 330 ευρώ;
Aν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να ξηλωθούν όλοι στα ΕΛΤΑ!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου