Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

«Με απήγαγαν δύο φορές στην καριέρα μου»

Για τη σύζυγό του, για τι απαγωγές αλλά και για το πώς ηρεμεί μίλησε ο Βασίλης Καρράς στη χθεσινή εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου.
«Για να λέμε και στα παιδιά την αλήθεια, πάντα η γυναίκα κάνει στο σπίτι κουμάντο. Είχα μια ντίσκο στη δεκαετία του '70, τη ''Μαριλού''. Εκεί γνώρισα και τη γυναίκα μου. Η καψούρα δεν έχει σύνορα, δεν έχει δρόμο, είναι γεμάτος αγκάθια και τον περπατάς».....
ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ PESTO
Για το πώς ηρεμεί: «Σ’ αυτή τη ζωή δεν είμαι τίποτα. Προσπάθησα όμως να πάρω διάφορα πράγματα, πράγματα που μπορεί να με ηρεμήσουν. Προσπαθώ να ηρεμήσω πολλά χρόνια. Όταν γράφω, δεν ξέρω να γράφω μόνο αυτά που ξέρω. Δεν με νοιάζει αν θα με κρίνει ο άλλος. Όταν ζωγραφίζω, χωρίς να θέλω να δείξω το έργο μου σε κάποιον άλλον, το κάνω για μένα γιατί ταξιδεύω μ' αυτό τον τρόπο».

Για τις απαγωγές που έχει ζήσει: «Με απήγαγαν δύο φορές στην καριέρα μου. Με πήραν με τσουβάλια από τσιμέντα κομμένα. Μέσα στα κομμένα τσουβάλια είχαν τα πιστόλια και με πήγαν σε ένα παλιό κτήριο σ’ ένα χωριό και με κρατούσαν για να μην τραγουδήσω. Η δεύτερη ήταν διαφορετική είχε άλλα όπλα. Στην μαγκιά δεν χωράει μαγκιά. Θέλει έναν ωραίο λόγο να ποτίσει τον εγκέφαλο του άλλου ανθρώπου. Είχα πάνω μου 100 χιλιάρικα και τους ζήτησα να κρατήσω τις 10 (χιλιάδες δραχμές) μόνο για να βάλω βενζίνη να επιστρέψω σπίτι μου. Ήταν πολύ ωραίοι άνθρωποι».
ZOUGLA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου