Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS

Με το πρώτης γενιάς C4 που παρουσιάστηκε το 2004, η Citroen αν μη τι άλλο έκλεψε τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα τολμηρή του σχεδίαση που, ακόμα και σήμερα, παραμένει σύγχρονη και ελκυστική. Στο 2ης γενιάς μοντέλο η γαλλική φίρμα προτίμησε να ακολουθήσει λιγότερο εκκεντρική αισθητική, προκειμένου να προσεγγίσει μεγαλύτερο εύρος αγοραστών. Ωστόσο, όσοι αναζητήσουν πιο δυναμική εμφάνιση (και πιθανώς οδηγικά χαρακτηριστικά) θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι την ....
ερχόμενη Άνοιξη με το λανσάρισμα του DS4.
Μεγαλύτερο και ηπιότερων τόνωνΣύγχρονα σχεδιαστικά γνωρίσματα παρουσιάζει ως επί το πλείστον, το καινούργιο C4, το οποίο δείχνει άμεσα την προέλευσή του. Το εμπρόσθιο άκρο του είναι κομψό με σχετικά επιθετική όψη, ενώ πίσω θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το νέο C3. Ίσως λιγότερο ενδιαφέρον δείχνει από το πλάι, λόγω των αδρών γραμμών.
Επιπλέον, οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν συνολικά αυξηθεί, με ανάλογο όφελος ως προς τους χώρους, όπως θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες.
(+):  Άνεση ανάρτησης - καθισμάτων, Ποιότητα κατασκευής,
Οδική συμπεριφορά, Χώροι
(-): Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, Σχετικά άχρωμη οδηγική αίσθηση

Το άρτι αφιχθέν νέο C4 προσφέρεται με τους κινητήρες βενζίνης των 1,6 λτ. ισχύος 120 και 156 ίππων (ο ισχυρότερος είναι turbo) και με τιμή από 17.200 και 21.300 ευρώ αντίστοιχα. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει τα περισσότερα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας (ESP, 6 αερόσακους, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, air condition κ.α.) πλην του ράδιο CD, ενώ διατίθεται με όφελος έως 2.700 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της απόσυρσης και του Green Bonus. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το 1,6 THP 155 διατίθεται μόνο με ημιαυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο (οι αλλαγές σχέσεων γίνονται αυτόματα ή με πλήκτρα πίσω από το τιμόνι), ενώ τον ερχόμενο Μάρτιο θα είναι διαθέσιμος και ο 1,4 VTi 95 PS.
Το 120 ίππων μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει στο καινούργιο C4, όπως αποδεικνύεται και από τις μετρήσεις του Auto Τρίτη. Έτσι, συγκριτικά με άλλα 5θυρα μικρομεσαία 1.600άρια έχει από τους καλύτερους χρόνους τόσο στα 0-100 χλμ./ώρα, όσο και στις ρεπρίζ, γεγονός στο οποίο συντελεί και η σχετικά κοντή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου. Το τελευταίο, ωστόσο, δεν διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει ειδικά στις γρήγορες αλλαγές, ενώ θα προτιμούσαμε να υπήρχε και 6η ταχύτητα προκειμένου ο κινητήρας να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, σε ρυθμούς ταξιδιού. Μεταξύ των θετικών στοιχείων είναι το τράβηγμα και η απόκριση του μοτέρ από τις χαμηλές στροφές, όπως και η ευστροφία του, καθώς και η δύναμή του μέχρι κοντά στην κόκκινη περιοχή. Ωστόσο, ο θόρυβος που παράγει γίνεται αντιληπτός στο εσωτερικό περισσότερο λόγω της τραχύτητάς του, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου