Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Σταμάτης Γονίδης «Οφείλω να ανάψω μία λαμπάδα στις γυναίκες που με πλήγωσαν»

Στην εκπομπή «Πρωινό Mou» ήταν καλεσμένος ο Σταμάτης Γονίδης σήμερα το πρωί και μίλησε για όλα. Αναφέρθηκε στην εικόνα που έχει για τον εαυτό του, τις συνήθειές του, τα χρήματα που κέρδισε αλλά και τις πληγές που του άφησαν οι γυναίκες της ζωής του.
Για τον εαυτό του και τις συνήθειές του: «Δεν αισθάνομαι όμορφος, όπως θα ήθελα εγώ να είμαι. Βεβαίως, το ότι τραγουδάω καλά σβήνει πολλές ατέλειές μου. Η τηλεόραση δεν με πάει και δεν την πάω γιατί δεν μπορώ να στηθώ. (...) Επειδή εγώ δεν αισθάνομαι άνετα, φοράω, π.χ., στην πίστα μαύρα ρούχα για να κρύψω....
 κάποια κιλά, όπως κάνουν όλοι. Είμαι πολύ αυστηρός με τον εαυτό μου. Για να είμαι άνετος στην πίστα πάντα πίνω ένα ποτό –στο καμαρίνι και στο σπίτι δεν πίνω-, για να είμαι σε επαφή με εκείνους που είναι από κάτω και καπνίζω μανιωδώς. Πιστεύω πως αν το κόψω αυτό, δεν θα μπορέσω να αποδώσω».

Για το αν έχει αλλάξει: «Όταν είσαι πραγματικός καλλιτέχνης περνάς από κάποια στάδια. Δεν επιμένεις, μπορεί να πάρεις πίσω κάποια πράγματα που είπες στο παρελθόν. Εξελίσσεσαι ως άνθρωπος αλλά και ως καλλιτέχνης».

Για το αν έχει πληγωθεί από γυναίκες: «Τα λάθη μου εγώ τα λατρεύω. Οφείλω να ανάψω μία λαμπάδα στις γυναίκες που με πλήγωσαν, γιατί δεν θα είχα γράψει τα τραγούδια που έγραψα και δεν θα είχα γίνει αυτό που είμαι σήμερα. Εγώ έχω πληγώσει 50% εκείνες 1000% αλλά αισθάνομαι πως τους χρωστάω. Δεν ρίχνω το φταίξιμο, κοιτάω ποιος έχει πληγώσει πιο πολύ».

Για το αν έχει κερδίσει χρήματα από τη δουλειά του: «Έχω βγάλει χρήματα. Έχω σκορπίσει αρκετά. Επειδή όμως είμαι άνθρωπος, ο οποίος προέρχεται από μία φτωχή οικογένεια, προσωπικά δεν θα το δεχόμουν να έχω το σπίτι μου γεμάτο χρυσούς δίσκους και να πεινάσω. Ούτε για μένα ούτε για τους δικούς μου ανθρώπους».

Για τα όνειρά του: «Το όνειρό μου ήταν να έχω ένα σπίτι να βλέπω τη θάλασσα, το έχω. Ήθελα μία σύντροφο να νιώθω άνετα, το έχω. Ήθελα μία άνεση οικονομική και μία ελευθερία πνευματική, τα έχω και τα δύο. Πάντα ονειρεύομαι το εύκολο. Ακόμα και αυτό που μπορώ να το αγοράσω δεν το κάνω, για να μπορώ να το ονειρεύομαι».

Για την άποψή του για τους ομοφυλόφιλους: «Είχε βγει ένας μορφωμένος άνθρωπος και είχε πει ότι η μόδα βασίζεται στα πρότυπα του σώματος ενός τραβεστί. Η γυναίκα έχει το σώμα ενός αγάλματος. Οπότε αυτός είχε πει πως οι gay φέρανε τη μόδα στο γυναικείο σώμα. Εγώ δεν μπόρεσα να το εκφράσω σωστά και αυτό παρεξηγήθηκε. Δεν έχω πρόβλημα με τους gay και έχω και πολλούς φίλους. Ο καθένας όταν κλείνει την πόρτα του, ας κάνει ό,τι θέλει. Δεν ήμουν ποτέ ρατσιστής, για να γίνω τώρα».

Για το βιβλίο που γράφει: «Γράφω ένα βιβλίο, φιλοσοφικό, το έχω αρχίσει εδώ και πέντε χρόνια. Ο τίτλος που έχω βάλει είναι «Η Απόλυτη Ευτυχία του να μην Υπάρχεις». Θα το εκδώσω όταν το τελειώσω».
YUPI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου