Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Για να ανεβάσουμε την θερμοκρασία....Έλενα Πούτση

Οπλίσατε, αρμ!

Αν το Γκραν Κάνιον σου φαίνεται μεγάλο, τότε μάλλον δεν έχεις γνωρίσει την Έλενα Πούτση. Η 22άχρονη μπαργούμαν στο Alsa Live μας αποκάλυψε τα δύο μεγαλύτερα προσόντα της και μας το είπε ξεκάθαρα: Μην της κάνεις χυδαία σχόλια αν την πετύχεις στο δρόμο, γιατί θα πέσει σφαλιάρα. Βάλε στοίχημα με τον εαυτό σου πόση ώρα μπορείς να αντέξεις και να μην κοιτάξεις το μπούστο της.....ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 Εμείς, πάντως, βάλαμε και το χάσαμε.
Πώς γίνεται, ενώ ο κόσμος δεν έχει πλέον λεφτά, να πηγαίνει και να τα σπάει στα μπουζούκια;Κι όμως, είδες που γίνεται; Ο κόσμος γουστάρει να βγαίνει έξω, γιατί το έχει ανάγκη, αυτό είναι το θέμα. Όσο για τα λεφτά, ναι, θα συμφωνήσω πως τα σκορπάνε. Υπάρχουν τραπέζια που χαλάνε 400 ευρώ μέσα σε ένα βράδυ. Όπως τη βρίσκει ο καθένας, ρε συ!
Παραδοσιακό μπουζουκοκαβγά, με ποτήρια να φεύγουν προς όλες τις κατευθύνσεις, έχουν δει τα μάτια σου;Ευτυχώς, όχι, δεν έχω δει. Ξέρω όμως πως έχουν γίνει τρελά σκηνικά έξω από τα μπουζούκια. Όχι σε αυτά που δουλεύω…
Δηλαδή; Για πες, για πες…
Μπροστά μου έχουν πέσει πυροβολισμοί. Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως ο τύπος που στεκόταν παραδίπλα μου λιποθύμησε μόλις άκουσε το μπαμ. Έχω να σου λέω σκηνικά... Άσ’ τα!
Να υποθέσω, δηλαδή, πως είσαι ένα παραδοσιακό λαϊκό κορίτσι;
Μπα, μη νομίζεις... Μ’ αρέσει και η R’n’B και, γενικώς, τα ξένα τραγούδια. Δεν είμαι κολλημένη σε ένα είδος μουσικής. Απλώς μπορείς να πεις πως συνδυάζω δουλειά και διασκέδαση. Και είναι πολύ ωραίο αυτό!
Για να σε ρίξει κανείς, τι πρέπει να κάνεις; Να χορέψει ζεϊμπεκιά ή να κάνει  RnB φιγούρα;
Όχι, μωρέ, τίποτε από τα δύο! Απλώς να είναι άντρας, να ασχοληθεί μαζί μου, να με κυνηγήσει και, οπωσδήποτε, να μην κάνει κάτι με το οποίο θα νιώσω πιεσμένη ή θα ξενερώσω. Δεν είμαι περίεργη, τα βασικά θέλω και, φυσικά, να υπάρχει επικοινωνία.
Έχει τύχει να πλακωθούν δύο άντρες για την πάρτη σου;
Έχουμε βγει δύο ζευγάρια και στο μπροστινό τραπέζι με φλερτάρουν κάτι τύποι με ελεεινές ατάκες. Αυτοί είναι τέσσερις στον αριθμό. Σε κάποια φάση σηκώνεται ο φίλος του δικού μου να τους πει να ηρεμήσουν και ο ένας από αυτούς πάει να τον πιάσει από πίσω! Ε, σηκώθηκε και ο δικός μου κι έγινε χαμός!
Δύο εναντίον τεσσάρων… Τις φάγανε, ε;
Όχι, γιατί ήμασταν γνωστοί στο μαγαζί και πλάκωσαν και κάτι φίλοι μας μπράβοι.
Φαντάζομαι ότι ακολούθησε πολιτισμένος διάλογος! Εσύ, πάλι, έχει τύχει να ξεμαλλιάσεις καμιά επειδή την έπεσε στον δικό σου;
Όχι. Ποτέ δεν έκανα και δεν ποτέ δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο. Πάντως, αν θες να ξέρεις, ένας από τους πρώην μου τα είχε παράλληλα με μια συμφοιτήτριά μου και δεν το γνωρίζαμε ούτε εγώ ούτε αυτή. Όταν το μάθαμε, συνεννοηθήκαμε για να του κάνουμε χοντρό χουνέρι!
Οπότε έχεις φάει κέρατο…
Σιγά, η πρώτη είμαι ή η τελευταία;
Τι πρωτοκοιτάς σε έναν άντρα;
Αυτό που παρατηρώ είναι τα χέρια του. Μου αρέσει να είναι μεγάλα, ωραία, αντρικά. Δεν μπορώ τα κοντά και λεπτά δαχτυλάκια.
Τα λεπτά κοντά δακτυλάκια δεν μπορείς ή κάτι άλλο;…
Τα δαχτυλάκια, μωρέ!
Για το επώνυμό σου φαντάζομαι ότι σε πειράζουν συνέχεια. Τι σου έλεγαν όταν πήγαινες σχολείο;
Ακούγονταν διάφορα σχόλια, αλλά μη φοβάσαι, απαντούσα κι εγώ καταλλήλως και το όλο θέμα τελείωνε εκεί!

Τι ν
ούμερο σουτιέν φοράς;Φοράω νούμερο τέσσερα!
Αυτό είναι θαύμα της φύσης! Υπάρχει κανένας κωλόφαρδος που να τα χαίρεται αυτόν τον καιρό;Υπάρχει κάτι στα σκαριά με κάποιον, αλλά είναι πολύ φρέσκο ακόμα!
Γενικότερα, είχες πολλές σχέσεις;
Έχω κάνει σχέσεις στη ζωή μου, πάντα όμως έπεφτα από τον έναν «κουλό» στον άλλο. Δεν μπορείς να φανταστείς, έχω μπλέξει με όλες τις περιπτωσάρες! Μάλιστα, ένας με χτύπησε όταν του είπα πως ήθελα να τον χωρίσω. Αλλά, εντάξει, το τακτοποίησα το θέμα!
Εσύ έχεις χώσει μπάτσες;
Σε έναν που μου την έπεσε πολύ χύμα και με αφάνταστα ενοχλητικά σχόλια ναι, έχω χώσει. Τρελάθηκα από τα νεύρα μου!
Για να μην ξεφύγουμε από το θέμα: Φαντάζομαι ότι τα περισσότερα σχόλια τα ακούς για το στήθος σου…
Θυμάμαι, στη Ζάκυνθο, όπου είχα πάει για να δουλέψω μια εποχή, μου είχαν πει πως οι ντόπιοι σχολίαζαν: «Πάμε στο μαγαζί όπου δουλεύει η ξανθιά με τα μεγάλα βυζιά!»
Έβλεπες τσόντες με τους πρώην σου;
Αμέ! Μάλιστα, σε κάποιον είχα πει κιόλας: «Τα βλέπεις αυτά; Αυτά πρέπει να κάνεις!».
Τελικά, τι από τα δύο υπερισχύει για σένα; Το μέγεθος ή ο τρόπος;
Και τα δύο μετράνε. Γιατί τι να το κάνει το μέγεθος κάποιος αν δεν έχει τον τρόπο; Το θέμα όμως είναι τι γουστάρει κάθε γυναίκα.
Σε παρτούζα έχεις μπλέξει;
Όχι, ούτε και θέλω να μπλέξω σε τέτοια. Αυτά τα πράγματα τα σιχαίνομαι, μου τη δίνουν αφάνταστα. Εγώ θέλω αυτές οι στιγμές μου να είναι εντελώς προσωπικές.
Ας υποθέσουμε πως επιστρέφεις στο σπίτι και πιάνεις τον δικό σου με μια γυναίκα και άλλον έναν άντρα. Υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να πάρεις μέρος σε ό,τι κάνουν;
Δεν νομίζω. Μάλλον θα του πω: «Μπράβο, συγχαρητήρια, αλλά εγώ φεύγω, πάω να πιω κάνα καφεδάκι!».
Έχεις βιντεοσκοπήσει με το κινητό σου τις ερωτικές σου στιγμές;
Φυσικά! Αλλά τις έχω μόνο εγώ. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν να έχει κάτι τόσο δικό μου στην κατοχή του.
Πες μου τους λόγους για τους οποίους θα έδιωχνες έναν άντρα από το κρεβάτι σου την ίδια στιγμή.Θα σου πω τι έγινε μια φορά και φρίκαρα: Εκεί που… κάναμε ό,τι κάναμε, τέλος πάντων, μου έχωσε μια πάρα πολύ δυνατή σφαλιάρα στα μούτρα. Τον έπιασα από το λαιμό και του είπα: «Τι κάνεις, ρε καραγκιόζη, τρελάθηκες; Σ’ εμένα τα κάνεις αυτά;». Ξέρεις τι επακολούθησε; Γούσταρε τρελά και μου έλεγε: «Αχ, ναι, βάρα με κι εσύ δυνατά!». Απλώς θα σου πω ότι την ίδια στιγμή τελείωσε ό,τι υπήρχε μεταξύ μας.
Ποια στάση γουστάρεις;
Δύο ερωτικές στάσεις μου αρέσουν πάρα πολύ: στα τέσσερα και από πάνω.
Το ισπανικό όχι;
Ε ναι, σίγουρα! Αρκεί να είναι κι ο άλλος αρκετά προικισμένος!
Ελπίζω όμως να αφήνεις τον άλλο να τελειώνει εκεί πάνω και να μην του το χαλάς του ανθρώπου…Ναι, ρε συ, εννοείται!
Επειδή, φαντάζομαι, σε κούρασα κάπως, θα ολοκληρώσω με μια χαλαρή ερώτηση: Τι τύπου και χρώματος εσώρουχα φοράς αυτή τη στιγμή;
Είναι μπεζ και μαύρα. Το κάτω μέρος είναι αυτό που λέμε «κοφτό».
Μου επιτρέπεις; Πετάγομαι μια στιγμή μέχρι την τουαλέτα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου