Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Πέγκυ Ζήνα: " Δεν αγχώνομαι να γίνω μητέρα"

Στην απονομή του διπλά πλατινένιου δίσκου της Πέγκυ Ζήνα βρέθηκε η κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou». Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε για..τη συνεργασία της με τον Δημήτρη Μητροπάνο αλλά και για το παιδάκι που θέλει να αποκτήσει....
ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Για το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα: «Όταν θα έρθει ένα παιδάκι στη ζωή μου θα το χαρώ πάρα πολύ. Πιστεύω πως όταν θα μου φύγει το άγχος ?γιατί εδώ και δυο χρόνια όλη η Ελλάδα με ρωτάει αυτό το πράγμα- θα έρθει και το παιδάκι. Δεν μου αρέσουν οι προγραμματισμοί. Ευτυχώς, δεν με πήραν τα χρόνια. Σίγουρα θέλω να έρθει μαζί με τον άνθρωπο που είμαι όλα αυτά τα χρόνια και ειλικρινά θα το καλοδεχτώ όποτε και να έρθει και θα είναι η προτεραιότητά μου». Για τη συνεργασία με τον Δημήτρη Μητροπάνο: «Μέσα από τον Δημήτρη Μητροπάνο έμαθα πολλά πράγματα και έχω αναθεωρήσει πάρα πολλά. Ο ίδιος μου είπε να μην αρνηθώ ποτέ οτιδήποτε έχω κάνει και με έχει φέρει εδώ που είμαι».
SAROTIKO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου