Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

«Βρήκα κλειστή πόρτα στον Ολυμπιακό»

Αυτοκριτική αλλά και… κριτική από τον Καστίγιο

Την επιθυμία της επιστροφής του στον Ολυμπιακό εξέφρασε για πολλοστή φορά ο Νέρι Καστίγιο, ο οποίος πάντως τόνισε πως έχει βρει την πόρτα των Πειραιωτών «κλειστή».
Ο Μεξικανός παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη και τόνισε πως δεν υπάρχει κάποια επίσημη επαφή με την διοίκηση του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Καστίγιο στον «Πρωταθλητή»:
Για το πώς νιώθει όταν γυρίζει στην Ελλάδα: «Δεν είναι ανάγκη να έρθω στην Ελλάδα για να το καταλάβω αυτό, αλλά η αλήθεια είναι ότι μόλις φτάσω εδώ ....
το αισθάνομαι καλύτερα. Εδώ είναι η οικογένειά μου, ο αδελφός μου, οι φίλοι μου. Πέρασα πολλά στην Ελλάδα από τη στιγμή που ήρθα σε μικρή ηλικία».

Για την αγάπη που τρέφει για τον Ολυμπιακό: «Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα το αντίθετο! Έμεινα επτά χρόνια σε αυτήν την ομάδα και από μικρό παιδί που ήρθα πέρασα πολλά. Ο Ολυμπιακός μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω μπάλα και να κάνω καριέρα. Σε όλες μου τις συζητήσεις μιλάω με αγάπη για τον Ολυμπιακό και αυτό θα κάνω πάντα».

Για τα σενάρια επιστροφής του:
«Μακάρι να γινόταν αυτό κι εγώ έχω κάνει τα πάντα για να επιστρέψω, αλλά έβρισκα την πόρτα κλειστή και αξεπέραστα προβλήματα. Η καρδιά μου είναι ανοιχτή γι’ αυτήν την ομάδα. Θα ήταν ψέματα να έλεγα ότι δε με ενδιαφέρει, αλλά δε θέλω να παρακαλάω κιόλας. Και τι δεν έκανα πέρυσι για να γυρίσω, όχι για τα λεφτά, αλλά για να παίξω μπάλα. Αισθάνομαι ότι δεν έφυγα ποτέ από τον Ολυμπιακό, αλλά πρέπει να συνεχίσω τη ζωή μου, να δω τι θα κάνω. Τον τελευταίο καιρό έγιναν πολλά και ποτέ δεν κατάλαβα ποιο ήταν το εμπόδιο. Έτρεχα με τον αδερφό μου κάθε μέρα στα γραφεία και περιμέναμε να τελειώσει το θέμα, αλλά όλο συναντούσαμε εμπόδια και κάποιο πρόβλημα. Κάποια στιγμή απογοητεύτηκα και το πήρα απόφαση ότι δεν θα γίνει τίποτα».
Για το μεγάλο λάθος της μεταγραφής του στη Σαχτάρ:
«Έγιναν πολλά πράγματα και μια μεταγραφή που δεν ήθελα ποτέ. Όσο περνάει ο καιρός το καταλαβαίνω καλύτερα. Έζησα περίεργες καταστάσεις. Στην αρχή και εγώ είπα ότι μπορεί να είναι και καλά στη Σαχτάρ, αλλά πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι ήταν ένα λάθος. Μου ήρθαν και πολλά πράγματα στραβά, έχασα τους γονείς μου και δεν ήμουν καλά. Ήταν μια περίοδος όλο εμπόδια και προβλήματα. Τα είχα χάσει και δεν ήξερα τι να κάνω. Δεν ήθελα ποτέ να γίνει αυτό, αλλά ξέρουν όλοι ότι πιέστηκα για να πάω, γιατί ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε πολλά χρήματα. Μου είπαν ότι πρέπει να πάω και αναγκάστηκα να το κάνω, χωρίς να το θέλω. Στην αρχή έλεγα ότι θα είναι μια εμπειρία, αλλά μετά το σκέφτηκα καλύτερα και δεν ήθελα. Όμως το είχαν πάρει απόφαση. Έλεγα ότι μετά τον “Τζόλε” θα ήμουν εγώ και θα έμενα για πάντα στον Ολυμπιακό. Και ξαφνικά ήρθαν τα πάνω-κάτω».

Για τα λάθη που έχει κάνει στη ζωή του: «Φυσικά και έχω κάνει λάθη και μάλιστα πολλά. Όμως ήμουν μικρός και δεν είχα το μυαλό που έπρεπε. Με έπιανε τρέλα μερικές φορές και έκανα πράγματα που τα μετάνιωσα. Τα σκέφτομαι τώρα και λέω τι βλακείες έχω κάνει, αλλά δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν κάνει λάθη. Τώρα φυσικά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά».

Για την αγάπη του «ερυθρόλευκου» κόσμου προς το πρόσωπό του: «Αυτό είναι το σίγουρο και το ξέρω καλά. Μου κάνει εντύπωση όταν βγαίνω έξω και συναντάω κόσμο ο τρόπος που μου μιλάνε και μου δείχνουν ότι δεν με έχουν ξεχάσει. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για εμένα, αφού έζησα πολλά. Αυτό με κάνει ακόμα πιο χαρούμενο. Είναι από αυτά που μου έχουν λείψει πολύ αυτό το διάστημα, αλλά τι να κάνουμε, είπαμε, έτσι είναι η ζωή. Μερικές φορές δεν σου έρχονται τα πράγματα όπως τα θέλεις. Δεν μου αρέσει να μοιρολατρώ, απλώς να βλέπω τη συνέχεια και τη ζωή που έχω μπροστά μου».

Για το αν υπάρχει περίπτωση να γυρίσει τον Ιανουάριο στον Ολυμπιακό:
«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα και ούτε έχω μιλήσει με κάποιον, γιατί και εγώ διάβασα κάποια πράγματα. Το τι θέλω το γνωρίζουν καλά στην ομάδα και ποια είναι η μεγάλη μου επιθυμία. Θα είναι ό, τι καλύτερο για μένα και θα αλλάξουν πολλά πράγματα, γιατί όπως είπα έχω αλλάξει και εγώ».

Για το φετινό Ολυμπιακό: «Έχω δει αρκετά παιχνίδια και μου αρέσει ο Ολυμπιακός που είναι μια νέα ομάδα και με πολλούς καλούς παίκτες. Νομίζω ότι δύσκολα θα χάσει το πρωτάθλημα έτσι όπως είναι τα πράγματα, γιατί και καλύτερος είναι, αλλά και οι άλλες ομάδες δεν δείχνουν κάτι ιδιαίτερο. Χάνουν εύκολα βαθμούς, ενώ ο Ολυμπιακός κερδίζει τα παιχνίδια στο Καραϊσκάκη που είναι το πιο βασικό. Δεν μπορεί να το χάσει αυτό το πρωτάθλημα η ομάδα και ας απομένει ακόμα ένας γύρος».

Πηγή:
gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου