Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Μ. Χατζηγιάννης: H ωραιότερη Ελληνίδα είναι η δικιά μου!

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε στο περιοδικό ''Big Fish'' για την ζωή του ενώ όταν κλήθηκε να απαντήσει σε δέκα ερωτήσεις, που αναζητούν το θάρρος και την εσωτερική του αλήθεια, έκανε και μια αποκαλυπτική δήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο γνωστός τραγουδιστής, σε ερώτηση για το ποια είναι η ωραιότερα Ελληνίδα με αφοπλιστική ειλικρίνεια, απάντησε: "Η δικιά μου"!
Ποια εννοούσε άραγε;
Σχετικά με το φλερτ, ο ίδιος δήλωσε: "Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι πολλά από την τέχνη του φλερτ, γιατί έχω πολύ καιρό να το κάνω. Όταν φλέρταρα φρόντιζα πάντα να είναι έκδηλος ο σεβασμός μου προς την γυναίκα που είχα απέναντι μου. Μερικές φορές ο σεβασμός είναι και αφροδισιακός. Αρέσει στις γυναίκες".
newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου