Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Χριστίνα Μηλιού.United colors of μπαίνε-τον

ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ;Το τραγούδι πάει πολύ καλά, είμαι στο Volcano στην Πάτρα και το σχήμα «πετάει», παρά το ότι δεν υπάρχει μεγάλο όνομα και είμαστε μόνο νέα παιδιά. Το μαγαζί πάει πολύ καλά, περνάμε τέλεια και οι Πατρινοί είναι θεότρελοι – με την καλή έννοια πάντα!ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ









ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ;Οι Πατρινοί είναι πολύ διαχυτικοί. Θα φωνάξουν, θα χειροκροτήσουν, θα πετάξουν λουλούδια. Είναι psycho, τους πάω τρομερά!

Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ;
Εγώ τα πάω καλά μαζί τους, αυτές δεν τα πάνε καλά μαζί μου! Κοίτα, στη δουλειά μου τα πάω καλά με τις γυναίκες. Μου έχει τύχει όμως και να καταλάβω πως κάποια με ζηλεύει ή δεν με συμπαθεί και κάνει διάφορα σκηνικά.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΕΝΙΚΑ;Έχω ακούσει από πρώην κολλητή μου να έχει πει στον δικό της ότι είμαι πολύ μεγάλη πουτάνα και ότι κάνω παρτούζες.

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ «ΤΟΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ, ΨΗΝΕΣΑΙ;».Όχι, δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Απλώς πιστεύω πως είμαι πολύ τυχερή. Στα μαγαζιά που έχω δουλέψει, ευτυχώς, δεν μου έχουν συμβεί τέτοια σκηνικά. Εγώ τους νιώθω όλους σαν οικογένειά μου στο μαγαζί.

ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΣΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;Υπάρχει ένα πολύ άσχημο που θυμάμαι, από φίλο της μάνας μου. Πριν δουλέψω σε μαγαζιά, της είχε πει «Θα πάρω την κόρη σου να τη γνωρίσω σε μερικά άτομα». Ο τύπος σταμάτησε το αμάξι πάνω στην παραλιακή και όρμησε κανονικότατα! Έπαθα τρομερό σοκ και πήγα σπίτι μου κλαίγοντας.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ;
Κοίτα, τα έχω καλύψει τα μέρη. Το έχω κάνει και στη θάλασσα, στην Ελαφόνησο, που ήθελα, οπότε είμαι καλυμμένη!

ΣΕΞ ΚΑΙ ΞΥΛΟ: ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΛΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ  Ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ;
Δεν είναι άσχημο κάνα χαστούκι στα επίμαχα σημεία! Αλλά όχι να σε σακατέψει ο άλλος
MAXIM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου