Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Νέα BMW 1-Series M

ΔΕΙΤΕ: Οι Γερμανοί αποκαλύπτουν…

Η Βαυαρική εταιρία αποφάσισε ότι πρέπει να γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της κορυφαίας 1 Series. Έτσι, έδωσε στην δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας 3λιτρος κινητήρας με 6 κυλίνδρους σε σειρά που με την βοήθεια δύο turbo αποδίδει ......ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
340 ίππους και 45 κιλά ροπής. Το μεγαλύτερο επίτευγμα των μηχανικών της εταιρίας είναι πως σχεδόν όλη η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1500 στροφές. Σε διαδικασία overboost, η ροπή αυξάνεται κι άλλο και φτάνει τα 50 κιλά. Όλα τα παραπάνω, χαρίζουν εντυπωσιακές επιδόσεις στην BMW 1-Series M καθώς για τα 100 πρώτα χιλιόμετρα χρειάζονται μόλις 4.9 δευτερόλεπτα ενώ για τα 200 χιλιόμετρα αρκούν 17.3 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα. Παρά τις καταιγιστικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, η κατανάλωση καυσίμου και η εκπομπή ρύπων έχει κρατηθεί σε χαμηλά, για την κατηγορία, επίπεδα: 9.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και 224 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με το pestaola.gr, η πιο πολύ δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση του αυτοκινήτου που είναι κατασκευασμένη σχεδόν ολοκληρωτικά από αλουμίνιο. Με αυτό τον τρόπο, η ακαμψία του αυτοκινήτου είναι αυξημένη ενώ το βάρος έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Αν υπολογίσουμε ότι η BMW 1-Series M έχει όλες τις πολυτέλειες που επιβάλει το αγοραστικό κοινό της εταιρίας. Το διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό για να υπάρχει πάντα η μέγιση δυνατή πρόσφυση. Ακόμα, τα φρένα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τα αυτοκίνητα του M Department έτσι ώστε να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά αλλά και να μην “κουράζονται” μετά από σκληρή χρήση.

Σε αντίθεση με τις τάσεις της εποχής, η BMW 1-Series M θα εφοδιάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ενώ δεν είναι διαθέσιμο ούτε κατ’ επιλογή το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το μόνο που ίσως θα άλλαζα στην κορυφαία 1-Series θα ήταν ο κινητήρας. Προς Θεού, δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας δεν είναι αρκετός ή κάτι τέτοιο, απλά θα προτιμούσα ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ που να ουρλιάζει στα κόκκινα.. Απ’ ότι φαίνεται όμως, η BMW έχει κάνει στροφή στην υπερτροφοδότηση...
NEWSBEAST

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου