Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Ρούμπενς Μπαρικέλο: Καλύτερος από ποτέ!

Ο 38χρονος Ρούμπενς Μπαρικέλο αισθάνεται ότι βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα της ζωής του καθώς προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του για 19η συνεχή χρονιά στη F1.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

Ο Βραζιλιάνος που είναι με διαφορά ρέκορντμαν συμμετοχών (303) και ο πιο έμπειρος οδηγός όλων των εποχών στη F1 επιμένει ότι δεν είναι μόνο ο ενθουσιασμός του σε κορυφαία φόρμα αλλά και ο οργανισμός του: «Πιστεύω ότι είμαι καλύτερος από ποτέ μακάρι να ήμουν τόσο καλός όταν οδηγούσα για τη Ferrari. Υπήρχε μια εποχή που η προσπάθεια μου οριοθετούνταν από τη σκέψη ότι ευνοούν το Μίκαελ. Έπρεπε τότε να είχα επικεντρωθεί στο πως θα γίνω καλύτερος. Όμως αυτή η εποχή πέρασε και τώρα είναι όλα φανταστικά. Φέτος ήταν η καλύτερη χρονιά μου από άποψη φυσικής κατάστασης. Ο τρόπος που νιώθω το σώμα μου και η οδήγηση στο όριο ήταν για μένα μια απόλαυση.
Του χρόνου που επανέρχεται το KERS είναι σημαντικό να χάσω βάρος όπως μου είπαν από την ομάδα. Είμαι έτοιμος να το πετύχω αυτό. Όταν είμαι σπίτι βγαίνω και τρέχω για καμιά ώρα και μετά επιστρέφοντας μου ζητούν τα παιδιά παιχνίδι. Παλιότερα θα έλεγα ότι είμαι κουρασμένος, τώρα όμως παίζω μαζί τους ελπίζοντας να χάσω το βάρος».
Αναφερόμενος στη νέα γενιά ο Μπαρικέλο τόνισε: «Όποτε μπορώ συμβουλεύω τους νέους. Είναι καλύτεροι απ’ ότι εμείς τότε, καλύτεροι από μένα το 1993. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι καλύτερα προετοιμασμένοι από τους προσομοιωτές. Επίσης έχουν αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο στα καρτ.
Αλλά είναι σημαντικά να σκέφτεσαι κάθε μέρα που περνάει και να επικεντρώνεσαι στο σήμερα. Άλλο να ονειρεύεσαι και άλλο να ζεις στη F1. Οι άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι μπορεί να πάρω τον τίτλο το 2011 αλλά εγώ χαμογελώ και είμαι έτοιμος για όλα. Πιστεύω ότι το μονοθέσιο μας θα είναι καλύτερο φέτος. Προσπαθώ όσο μπορώ να βοηθήσω την ομάδα.  Υπάρχουν μέρες που συμπληρώνω 13 ώρες σε meeting στο εργοστάσιο» κατέληξε ο Βραζιλιάνος που είναι πατέρας δυο αγοριών.

Πηγή:Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου