Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Απαράδεκτο το Πλάισιο!!

Θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων σε κάποιο από τα υποκαταστήματα στο Πλαίσιο. Μου είχαν κάνει εδώ και ένα μήνα μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ και σκέφτηκα να την "εξαργυρώσω" αγοράζοντας κάτι που όπως μου είχε πει ένας υπάλληλος κόστιζε 50 ευρώ.
 Όταν έφθασα στο ταμείο η κοπέλα μόλις είδε τη δωροεπιταγή "ξίνισε" τη μούρη της, μου είπε πως το προϊόν που αγόραζα κόστιζε 49.90 και πως δεν μπορούσα να εξαργυρώσω την επιταγή παρά μόνον αν συμπλήρωνα μια κάρτα πελάτη. Την ρώτησα αν μπορούσα να αγοράσω κάτι φθηνό ώστε να συμπληρωθεί το ποσό και ήταν αρνηντική. Ζήτησα τον υπεύθυνο ο οποίος υπήρξε και αυτός αρνητικός και όταν έβαλα τις φωνές, πήγε στο ταμείο, πήρε ένα στυλό μου το κοστολόγησε η κοπέλα με 50 λεπτά και τελικά εξαργυρώθηκε η επιταγή. Ο υπεύθυνος μου είπε και κάποια άλλα πράγματα που με προσέβαλαν αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία γιατί ήμουν βιαστικός. Γιατί άραγε δίνουν δωροεπιταγές όταν δεν έχουν τη διάθεση να τις εξαργυρώνουν και γιατί τόσο αγένεια ;
Πηγή:tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου