Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Στα τέλη της χρονιάς τα νέα κουπέ των Toyota και Subaru

Όπως επιβεβαίωσε ο Πρόεδρος της Fuji Heavy Industries, τόσο η Subaru όσο και η Toyota, θα είναι καθ’ όλα έτοιμες ώστε να παρουσιάσουν και επίσημα στα τέλη του 2011 τα νέα τους κουπέ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



Όπως και να ‘χει, πάντως, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Fuji Heavy Industries στην εν λόγω συνέντευξή του, τα δύο κουπέ έχουν ήδη ολοκληρώσει τις δοκιμές εξέλιξης τους, ενώ αυτή τη στιγμή τόσο οι σχεδιαστές όσο και οι μηχανικοί των δύο εταιρειών ασχολούνται με τις τελικές πινελιές και ρυθμίσεις, αντίστοιχα. Όπως με έμφαση σημείωσε «…τα αυτοκίνητα είναι πολύ άνετα και πολύ οικονομικά σε κατανάλωση, με χαμηλό κέντρο βάρος που εμπνέει σιγουριά στον οδηγό!». Υπενθυμίζουμε με την ευκαιρία πως τα νέα 2+2 θέσεων ιαπωνικά κουπέ των Toyota και Subaru αναμένεται να μην ξεπερνούν σε βάρος τα 1.250 κιλά, θα διαθέτουν ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, ενώ οι βασικές τους διαστάσεις θα είναι πολύ κοντά σε αυτές του πρωτοτύπου Toyota FT-86 της πρώτης (ΜxYxΠ: 4.160x1.760x1.260 χλστ.).
Η είδηση του χρονοδιαγράμματος που αφορά στο επίσημο πλέον λανσάρισμα των ιαπωνικών σπορ κουπέ μοντέλων των Toyota και Subaru, ήρθε αυτή τη φορά από τα χείλη του Προέδρου της Fuji Heavy Industries, Mori Ikuo, ο οποίος παραχώρησε σχετική συνέντευξη στην ιαπωνική εφημερίδα Tokyo NP. Τα πολυαναμενόμενα κουπέ των δύο εταιρειών (που, σημειωτέον, στην αυτοκινητική… αργκό, έχουν ήδη αποκτήσει το όνομα Toyobaru!), ως γνωστόν, βασίζονται στο πρωτότυπο Toyota FT-86, ξεχωρίζοντας για τα σπορτίφ χαρακτηριστικά τους, καθώς βέβαια και για τις απαράμιλλες επιδόσεις τους. Ωστόσο, οι όποιες διαφορές, σε εμφάνιση, αλλά και σε τεχνικές προδιαγραφές, ανάμεσα στα δύο δίδυμα ιαπωνικά αυτά «αδέλφια», που θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους κατά πάσα πιθανότητα στην Έκθεση του Τόκιο, δεν έχουν ακόμα γνωστοποιηθεί. Ωστόσο, οι έως τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι αμφότερα θα κινούνται από έναν 2λιτρο μπόξερ κινητήρα (με αντικριστά ζεύγη κυλίνδρων, δηλαδή), με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 160 ίππους στην ατμοσφαιρική του εκδοχή και κοντά στους 260 στην υπερτροφοδοτούμενη. Αξίζει να προσθέσουμε πως η εν λόγω ισχύς, με τη βοήθεια ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, θα περνά στους πίσω τροχούς των δύο αυτοκινήτων, αν και αντίστοιχα ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως οι… μπλε (βλ. Subaru) είναι ιδιαίτερα πιθανό να υιοθετήσουν στην κορυφαία, δική τους «παραλλαγή», η οποία θα κοσμείται φυσικά από τα αρχικά «STi», το γνωστό σύστημα μόνιμης τετρακίνησης All Wheel Drive. Ίδωμεν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου