Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Μάτος: “Δεν γυρίζω πίσω”

Σταθερός στην άποψή του ότι επιθυμεί να παραμείνει στη Βραζιλία δήλωσε ο Μαρσέλο Μάτος, βάζοντας φρένο στα σενάρια επιστροφής στον Παναθηναϊκό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Ο Βραζιλιάνος αμυντικός μέσος μιλώντας στην «O' Dia» τόνισε ότι δεν ξέρει τίποτα για τα σενάρια επιστροφής του στους «πράσινους» και υποστήριξε ότι περνάει καλά στην Μποταφόγκο και δεν έχει λόγο να επιστρέψει στην Ελλάδα.
«Δεν γνωρίζω τίποτα. Οσα μου έχουν πει είναι από δημοσιογράφους. Αλλά δεν θέλω αυτό το δώρο. Επιθυμία μου είναι να παραμείνω στη Μποταφόγκο. Παρακολουθώ τηλεόραση, παίζει με τα παιδιά μου, αλλά είχα κάτσει τρεις μέρες χωρίς να διαβάσω εφημερίδες. Είμαι ευτυχισμένος εδώ, χωρίς αμφιβολία», είπε αρχικά ο Μάτος και στη συνέχεια πρόσθεσε «Θα φύγω μόνο αν το θέλει και η Μποταφόγκο. Υπάρχουν παίκτες στην ομάδα που θα μας βοηθήσουν πολύ. Επίσης είναι πολύ σημαντικό που παρέμεινε στο σύλλογο και ο Ζοέλ Σαντάνα. Φαβορί για το πρωτάθλημα είναι η Φλουμινένσε σύμφωνα με όσα έκανε το 2010, αλλά θα έχει πολύ δουλειά να κάνει».
Ο 26χρονος αμυντικός χαφ μίλησε και στο «Radio Globo», λέγοντας: «Μου είναι δύσκολο να μιλήσω τώρα, αλλά είχα επαφή με τον πρόεδρο (σ.σ. της Μποταφόγκο). Γνωρίζω πως η διοίκηση, αλλά και δική μου επιθυμία είναι να παραμείνω στη Μποταφόγκο. Ομως ας περιμένουμε. Ελπίζω όλα να πάνε καλά, μπορεί να κάτσω καιρό στη Μποταφόγκο και όχι μόνο μέχρι τον Δεκέμβρη, αλλά περισσότερο. Το τέλος της σεζόν δεν ήταν τόσο καλό για μένα», για να αναφέρει κλείνοντας: ««. Ελπίζω τον Ιανουάριο να ξεκινήσω δουλειά με τους συμπαίκτες μου, στη φυσική κατάσταση πρώτα, μετά την τεχνική, ώστε να έχω καλή χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου