Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Ανατριχιαστική κατάθεση 18χρονης για τον "απόλυτο" εφιάλτη

Μια ανατριχιαστική κατάθεση έδωσε η 18χρονη κοπέλα για τον εφιάλτη που έζησε από τον πατέρα της μέσα στο διαμέρισμα-τρώγλη της Νίκαιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Οι περιγραφές των σκηνών βιασμού της από τον άνθρωπο που την έφερε στον κόσμο αλλά και οι σεξουαλικές κακοποιήσεις που υπέστη από δύο κατοίκους της περιοχής σόκαραν ακόμα και τους έμπειρους αστυνομικούς.

Τα όσα εξιστόρησε η κοπέλα στους άνδρες του Α.Τ. Νίκαιας δεν τα χωράει ο ανθρώπινος νους. Μίλησε για μια κόλαση που ζούσε τα τελευταία τρία χρόνια μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Περιέγραψε λεπτό προς λεπτό τη φρίκη που βίωσε και άφησε άναυδους τους αστυνομικούς όταν τους ανέφερε ότι ο πατέρας της δεν ήταν ο μοναδικός βιαστής της, αλλά την εξέδιδε και σε άλλους άνδρες έναντι λίγων ευρώ. Οπως ισχυρίστηκε, κάτι ανάλογο βίωναν και τα δύο μικρότερα αδέλφια της. Δύο αγοράκια έξι και εννέα ετών, που αρκετές φορές ήρθαν αντιμέτωπα με τις αρρωστημένες σεξουαλικές ορέξεις του πατέρα τους.

«ΑΥΝΑΝΙΖΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ»
«Ο μπαμπάς μου μας χτυπάει όλους» ήταν τα πρώτα λόγια της 18χρονης, ενώ τα όσα κατέθεσε στη συνέχεια προκάλεσαν αποστροφή στους αστυνομικούς. «Πριν πολύ καιρό ο μπαμπάς μου μια μέρα που η μαμά μου είχε πάει να ψωνίσει άρχισε να χαϊδεύει με τα χέρια του το στήθος μου και τα γεννητικά μου όργανα, ενώ παράλληλα προσπαθούσε με κάθε τρόπο να ερεθιστεί. Αυνανιζόταν συνεχώς, μέχρι που πήρε την απόφαση... (περιγράφει τη στιγμή του βιασμού της). Πονούσα και δεν ήθελα, αλλά με βάραγε όταν φώναζα. Οταν έκανε όσα μου έκανε, στη συνέχεια μου είπε να μην πω τίποτα στη μαμά. Το ίδιο πράγμα ο μπαμπάς μου το ’χει κάνει κι άλλες φορές, αλλά εγώ δεν μιλούσα γιατί φοβόμουν».

ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΕΙΤΟΝΕΣΣτη συνέχεια της κατάθεσής της η 18χρονη κοπέλα ανέφερε ότι η μητέρα είχε δει τι συνέβααινε, ωστόσο δεν μιλούσε γιατί φοβόταν. Η συνέχεια όμως γίνεται ακόμα πιο δραματική. Η κοπέλα μιλά λεπτομερώς για δύο άνδρες που μένουν στην ίδια γειτονιά, ο ένας εκ των οποίων είναι ογδόντα δύο ετών. Οπως κατέθεσε, και οι δύο την κακοποίησαν σεξουαλικά.

Για τον πρώτο ανέφερε ότι «πριν λίγο καιρό το απόγευμα ήρθε στο σπίτι ένας κύριος (αναφέρει το όνομά του) που μένει κοντά σε εμάς, χτύπησε το κουδούνι και έδωσε στη μαμά μου λεφτά για να πάει στο σούπερ μάρκετ. Τότε ο κύριος με πήρε και με πήγε στην κουζίνα και άρχισε να με χαϊδεύει, ενώ με τα γεννητικά του όργανα άρχισε να κάνει διάφορα πάνω μου. Φώναζα, αλλά δεν με άφηνε. Οταν με άφησε, μου είπε να μην πω τίποτα στη μητέρα μου. Μια άλλη μέρα ο ίδιος κύριος με φώναξε και κατέβηκα κάτω στην πόρτα. Αρχισε να με φυλάει, ενώ με υποχρέωσε και σε στοματικό έρωτα. Μόλις με άφησε, μου έδωσε πέντε ευρώ και έφυγε».

«ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ...»
Η 18χρονη μιλάει και για τον δεύτερο άνδρα, ο οποίος τη βίασε δύο φορές: «Επίσης και κάποιος άλλος άνθρωπος που τον λένε... (αναφέρει το όνομά του) και έχει μαγαζί μια μέρα με είχε φωνάξει στο μαγαζί του και, αφού έκλεισε την πόρτα και την κλείδωσε, άρχισε να με χαϊδεύει και με υποχρέωσε σε στοματικό έρωτα. Στη συνέχεια... (περιγράφει τον βιασμό της). Μετά μου έδωσε δύο ευρώ και μου είπε να μην πω τίποτα σε κανέναν. Μια άλλη μέρα ο ίδιος με κάλεσε στο σπίτι του. Με έβαλε πρώτα να κάνω μπάνιο, ενώ μετά με πήγε στο κρεβάτι του και με βίασε».

Η ΜΗΤΕΡΑ «Γινόταν τουλάχιστον για μία φορά την εβδομάδα»«ΤΗ ΒΙΑΣΕ, ΕΝΩ ΤΑ ΔΥΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΓΟΡΙΑ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ»
Συγκλονιστικά είναι και τα όσα κατέθεσε στους αστυνομικούς η μητέρα της 18χρονης και των δύο μικρότερων αγοριών, που γνώριζε όλα όσα περνούσαν τα παιδιά της αλλά φοβόταν να αντιδράσει, αφού κάθε φορά ο σύζυγός της τη χτυπούσε πολύ άσχημα.

«Πριν από τέσσερα χρόνια, αντιλήφθηκα μπαίνοντας στο καθιστικό του σπιτιού μας τον άνδρα μου να παρενοχλεί σεξουαλικά την κόρη μου μπροστά στα δύο άλλα ανήλικα παιδιά μου. Συγκεκριμένα, τον είδα αρχικά να χαϊδεύει το στήθος και μετά να βάζει το χέρι του μέσα από τα εσώρουχά της. Φοβήθηκα μη με δείρει και δεν αντέδρασα. Στη συνέχεια τη βίασε, ενώ τα δύο μικρότερα αγόρια έβλεπαν τηλεόραση ακριβώς μπροστά τους. Φαντάστηκα ότι αυτό είχε γίνει και άλλες φορές μέχρι που ρώτησα κρυφά την κόρη μου και μου είπε όλη την αλήθεια. Στη συνέχεια, αυτό γινόταν τουλάχιστον για μία φορά την εβδομάδα μέχρι που αποφάσισα να του μιλήσω και να του πω όλα όσα γνωρίζω. Τότε αυτός με χτύπησε πολύ και μου είπε να μην ασχολούμαι. Την τελευταία φορά που της το έκανε και μάλιστα μπροστά μου ήταν πριν από τα Χριστούγεννα. Πριν από τέσσερα χρόνια μάλιστα, όταν ο μεγάλος μου ο γιος ήταν πέντε ετών, είχα δει τον άνδρα μου να έχει κατεβάσει το παντελόνι του μπροστά στο παιδί και να το υποχρεώνει να χαϊδέψει τα γεννητικά του όργανα. Αυτό είχε συμβεί όπως έμαθα και άλλες φορές».

Τελειώνοντας η 40χρονη μητέρα στην κατάθεσή της αναφέρθηκε και στους δύο γείτονες που ξεσπούσαν τις σεξουαλικές τους ορέξεις πάνω στο νεαρό κορμί της 18χρονης δίνοντας ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στους αστυνομικούς.

madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου