Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟ.......Θεοφανία Καλογιάννη...Pam Killer!!!

Η Θεοφανία είναι ο ορισμός του Maxim girl, κι έτσι, μια που γιορτάζουμε τα τρία χρόνια μας στην Ελλάδα, είπαμε να την κάνουμε «δώρο» σε δύο αναγνώστες μας, που έθεσαν τα καυτά ερωτήματά τους και στρίμωξαν την Ελληνίδα Πάμελα Άντερσον.
ΠΑΝΟΣ: Να σε φωνάζουμε Φανή ή μήπως προτιμάς να σε αποκαλούμε «Pamkiller», όπως στο website σου;Το συγκεκριμένο site ξεκίνησε .....
ΚΛΙΚ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ....
 
 
πριν από την πρώτη φωτογράφισή μου στο Maxim, λίγο μετά την επίδειξη μόδας με guest star την Πάμελα Άντερσον, όπου είχα πάει καλεσμένη και είχαν πέσει όλα τα κανάλια πάνω μου, συγκρίνοντάς μας. Το «Πάμελα, Πάμελα!» είχε καταντήσει ανέκδοτο, και γιΆ αυτό έβγαλα το site, το Pamkiller.

ΝΙΚΟΣ: Για να τη σκοτώσεις, πρέπει πρώτα να της μοιάζεις...
Στο θέμα της ομορφιάς όμως, όχι στο τι έχει κάνει στη ζωή της. Αν έβγαζα κι εγώ ένα βίντεο που να με δείχνει με το σύντροφό μου σε προσωπικές στιγμές, θα είχα γίνει...

ΠΑΝΟΣ: Γιατί δεν το κάνεις; Μήπως ντρέπεσαι για το πέος του συντρόφου σου;Όχι βέβαια! Άλλωστε δεν μετράει το μέγεθος, μετράει η εμπειρία..

ΠΑΝΟΣ: Αν δεν μου πεις εδώ και τώρα πότε θα κάνεις κι εσύ βίντεο, σου αφαιρώ επιτόπου τον τίτλο της Ελληνίδας Πάμελα.
Θα κάνω βίντεο προκλητικό, αλλά παρτενέρ μου θα είναι τα δύο γατάκια μου.

ΠΑΝΟΣ: Πάντως, δύο χρόνια μετά από εκείνη την επίδειξη, συνεχίζεις να δουλεύεις σε ένα καφέ και να μην βγάζεις τρελά λεφτά, αφού δεν κάνεις, όπως λες, αρπαχτές στην επαρχία. Μα το βασικό μου επάγγελμα δεν είναι αυτό του μοντέλου. Μου αρέσει να με φωτογραφίζουν καθαρά ως χόμπι. Άλλωστε στα 35 ή στα 40 μου δεν θα μπορώ να κάνω πια φωτογραφίσεις. Πρέπει να σκεφτώ και το μέλλον. Στο καφέ κάνω καριέρα ως άνθρωπος, εδώ κάνω ως γυναίκα. Άλλος εκμεταλλεύεται το μυαλό του, άλλος το κορμί του? Εγώ δεν εκμεταλλεύομαι τίποτα από τα δύο, παρά μόνο την εμφάνισή μου, την ομορφιά μου.

ΠΑΝΟΣ: Υπάρχει μια εταιρεία με το όνομα «Θεοφανία & Συνεργάτες», που είναι μια «εταιρεία» δημιουργίας εικαστικών και φωτογραφικών projects, με κεντρικό θέμα το πρόσωπο και το σώμα σου και δέκα άτομα προσωπικό. Αυτό δεν είναι χόμπι, είναι μπίζνα!
Τα παιδιά απλώς πιστεύουν σΆ εμένα και τους αρέσει πολύ αυτό που κάνουν. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές δεν πληρώνονται. Κάθε βδομάδα έχω τουλάχιστον δύο προτάσεις από το εξωτερικό. Μου έχουν προτείνει, ας πούμε, φωτογράφιση στην Τουρκία, βιντεοκλίπ στο Ισραήλ, διαφήμιση μιας κατασκευαστικής εταιρείας στη Γερμανία, να πάω σε ένα μεγάλο κλαμπ στο Λονδίνο και να το διαφημίσω ντυμένη πολύ σέξι δίπλα στον d.j., να παρουσιαστώ σε ραδιοφωνικό σταθμό και να μιλήσω, όπως και να βάλει μια σχεδιάστρια το όνομά μου σε μια σειρά εσωρούχων.

ΚΩΣΤΑΣ: Πόσες από αυτές τις προτάσεις που σου έχουν γίνει έχεις δεχτεί;
Καμία. Δεν πιστεύω στην απότομη άνοδο. Αυτοί θέλουν να πάω εκεί, να κάνουν τη δουλειά τους γρήγορα ?και πρόχειρα?, να πάρω τα λεφτά και να γυρίσω. Εμένα δεν με ενδιαφέρει αυτό. Θέλω καταρχήν να γίνω γνωστή στην πατρίδα μου. Αν μου λέγανε, βέβαια, «Θα τα έχουμε όλα πληρωμένα για σένα και για τρεις τέσσερις από τους συνεργάτες σου προκειμένου να έρθεις και να κάνεις για ένα μήνα δουλίτσες», θα πήγαινα. Δεν είμαι χαζή! Μιλάω σε όλους.

ΠΑΝΟΣ: Εκτός από εμένα...
Εσύ τo μόνο που θέλεις να μάθεις είναι ποια στάση μου αρέσει στο σεξ.

ΠΑΝΟΣ: Δεν μου τη λες, να τελειώνουμε; Έχουμε κι άλλες δουλειές.
Τι να σου πω; Δεν υπάρχει ωραία και άσχημη στάση. Δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Μια γυναίκα μπορεί να ικανοποιηθεί σε όλες τις στάσεις και σε όλες τις στιγμές και σε όλες τις περιοχές, αρκεί να έχει τον κατάλληλο άνθρωπο δίπλα της.

ΚΩΣΤΑΣ: Τι είναι αυτό, τέλος πάντων, που θέλεις να κάνεις πραγματικά; Μήπως θέλεις να κάνεις τηλεόραση;
Γιατί όχι; Όπως, για παράδειγμα, στον Θέμο, που τις έχει κάνει όλες γνωστές. Βέβαια, μερικές φορές τις φέρνει σε δύσκολη θέση, αλλά εγώ νομίζω ότι με ένα χαμογελάκι θα τα καταφέρω.

ΠΑΝΟΣ: Εμένα μου ακούγεται ξενέρωτο. Πείτε, ρε παιδιά, εσείς: Τώρα που την γνωρίζετε από κοντά, σας δίνει την εντύπωση γυναίκας που κάνει στο κρεβάτι τρελά πράγματα;
ΚΩΣΤΑΣ: Όχι, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Φανή έχει κάποια ταμπού.

ΝΙΚΟΣ:  Δεν είναι extreme. Είναι πάρα πολύ ωραία κοπέλα, αλλά δεν το ξέρει.

Αφού το σέξι μού βγαίνει στις φωτογραφίες, γιατί πρέπει να προκαλώ και με τα λόγια; Αν τα ξέρεις όλα για μια γυναίκα, πού είναι το μυστήριο; Αν, για παράδειγμα, τύχει να συναντήσεις την Πάμελα και να κάνεις σεξ μαζί της, δεν έχεις να περιμένεις κάτι.

ΚΩΣΤΑΣ: Ναι, αλλά, αν κάνει αυτά που κάνει, μια χαρά μου πέφτει!Τι θέλεις να ακούσεις, δηλαδή, για να μην το θεωρήσεις ξενέρωτο; Δεν μπορεί, για παράδειγμα, μια σέξι γυναίκα να ονειρεύεται παιδάκια και οικογένεια; (σ.σ.: Μας είχε πει πριν ότι, αν βρει τον κατάλληλο, παντρεύεται και δεν την ξαναβλέπουμε ποτέ.)

ΠΑΝΟΣ: Μπορεί εσύ να ονειρεύεσαι παιδάκια, αλλά ξέρεις πόσοι πεθαίνουν για πάρτη σου; Σκότωσε αυτό το μητρικό που σου ξυπνάει, μας χαλάει.
Δεν το καταλαβαίνω. Αυτό το προσιτό και το απλό που σας βγάζω δεν σας αρέσει;

ΚΩΣΤΑΣ: Εμένα, προσωπικά, μου αρέσει. Δεν θα ήθελα με τίποτα να βγει κάτι άλλο από αυτό που είσαι.
ΝΙΚΟΣ: Απλώς δίνεις την εντύπωση ότι αυτό που κάνεις το κάνεις πολύ χαλαρά, πιο πολύ από χόμπι.
ΣΆ το ξαναείπα, δεν πιστεύω στην απότομη άνοδο. Kάνω δειλά και σταθερά βήματα. Πόσοι δεν έχουν βγει (μοντέλα, τραγουδιστές κτλ.) και σε μια βδομάδα έχουν χαθεί;

ΠΑΝΟΣ:  Για να μην χαθείς λοιπόν, θα σου κανονίσουμε φωτογράφιση με την Όλγα Φαρμάκη, σε εναλλασσόμενους ρόλους ερωτικής σκλάβας και αφέντρας.Γουστάρω Φαρμάκη με χίλια! Αλλά πρέπει να βάλει λίγο μεγαλύτερο στήθος. Είναι μικρό για το κορμάκι της ? ή, επειδή έχουμε και οι δύο πεταχτά κωλαράκια, δεν φαίνεται τόσο πολύ.

ΠΑΝΟΣ: Με ποια άλλη θα ήθελες να κάνεις κοινή φωτογράφιση; Με την Αλεξανδράτου;
Η Τζούλια, ας πούμε, είναι «πιο μοντέλο» στιλ, για πασαρέλα. Εγώ δεν μπορώ να βγω στην πασαρέλα, γιατί θα μου ρίξουν ντομάτες. Ούτε το ύψος έχω ούτε είμαι κοκαλιάρα. Μου αρέσει όμως η φατσούλα της.

ΠΑΝΟΣ: Άλλη έχεις στο μυαλό σου;
ΚΩΣΤΑΣ: Την Παπουτσάκη ίσως;
Δεν μου αρέσει η φάτσα της.

ΝΙΚΟΣ: Τη Μάρω Λύτρα;Μου αρέσει. Το έχει, είναι έκφυλη.

ΠΑΝΟΣ: Εσύ είσαι;
Όχι, δεν μου το επιτρέπει η φάτσα μου. Άλλο όμως το τι κάνω με τον γκόμενό μου...

ΝΙΚΟΣ: Υπάρχει κάτι extreme που σου ζήτησε κάποιος και είπες όχι;
Δεν θα πήγαινα με παντρεμένο. Δεν μπορώ να σκέφτομαι την οικογένειά του. Άλλο ταμπού που έχω είναι να με παίρνουν μάτι.

ΝΙΚΟΣ: Σου έχει συμβεί μέχρι τώρα;
Όχι. Μάτι σημαίνει να ξεχωρίζεις τα πρόσωπα, όχι να βλέπεις από μακριά δυο φιγούρες να κάνουν κάτι. Αυτό ίσως να μου έχει συμβεί. Κάποια στιγμή είχα μια σχέση που μού είχε ετοιμάσει γεύμα στην παραλία στο Λαγονήσι, με φωτιά και όλα τα σχετικά. Ήταν τόσο ερωτική η ατμόσφαιρα, που ξεκίνησε το παιχνίδι, και βλέπαμε από μακριά αυτοκίνητα να αναβοσβήνουν τα φώτα.

ΠΑΝΟΣ: Πάντως, τόσα ταμπού σε ξανθιά πρώτη φορά βλέπω.
Στην αρχή της σχέσης δεν έχω ταμπού, μετά αποκτώ. Το σύντροφό μου δεν μπορώ να τον δω με άλλη γυναίκα, σε τρίο ή κάτι τέτοιο. Ενώ στην αρχή το σκέφτομαι, όταν σοβαρεύει η κατάσταση δεν μπορώ.

ΚΩΣΤΑΣ: Πολλές γυναίκες υποστηρίζουν ότι λίγο ξύλο δεν βλάπτει...Το ξύλο «εκεί» με ξενερώνει εντελώς. Ίσως επειδή είμαι λίγο ευαίσθητη και πονάω. Σε κάποιες φίλες μου, όμως, αρέσει.

ΠΑΝΟΣ: Κι εγώ έχω φίλους που τους αρέσει αρκετά. Όχι το ξύλο, το στήθος σου! Πόσα κυβικά εκατοστά έβαλες;
Θα προτιμούσα να μη μιλήσουμε για αυτό, δεν το ξέρει ο πατέρας μου.

ΠΑΝΟΣ: Επιμένω!
Δεν με ρωτάς καλύτερα πόσο θα ήθελα να βάλω; Εγώ ήθελα πεντακοσάρια, σαν της Πάμελα, αλλά είμαστε πολύ οπισθοδρομικοί εδώ στην Ελλάδα. Δεν μου βάζανε ούτε τετρακοσάρι, γιατί δεν το σηκώνει η πλατούλα μου, είναι πολύ μικρή.

ΠΑΝΟΣ: Πες μας, πώς ήταν η πρώτη φορά που έκανες σεξ έπειτα από αυτό; Έκανες πράγματα τα οποία δεν μπορούσες να κάνεις πριν;
Αν κατάλαβα σωστά τι εννοείς, όχι, είναι μικρά για αυτό το πράγμα που σκέφτεσαι. Ντροπή σου!

Η Θεοφανία μιλά...

Για την Σάσα Μπάστα:

«Κρύβει μια ιδιαίτερη παιδική αφέλεια, που γοητεύει, ενώ παρουσιάζει έντονα σημάδια ερωτισμού, τα οποία όμως δεν μπορεί να υποστηρίξει ανάλογα. Νομίζω ότι θα κάνει limit up αν εγκαταλείψει τα φωτογραφικά στούντιο και μεταπηδήσει στα τηλεοπτικά πλατό. Η ζωντάνια που την χαρακτηρίζει ως άνθρωπο μπορεί να αναδειχθεί πολύ εντονότερα μέσα από την ΤV».

Για την Όλγα Φαρμάκη:«Διαθέτει εντυπωσιακό παρουσιαστικό, πάρα πολύ καλά δουλεμένη εκφραστικότητα, αλλά πολύ μετρίου αναστήματος συνεργάτες. Έχει το ταλέντο να ανέβει ψηλά, ακόμα και εκτός των ελληνικών συνόρων, αν και προς το παρόν φαίνεται να προτιμά τη σίγουρη πρωτιά του "χωριού" (δηλαδή, της Ελλάδας) από το να βρεθεί δεύτερη, τρίτη ή δέκατη στη "πόλη" (δηλαδή, στην Ευρώπη)».

Για την Καλομοίρα Σαράντη:
«Όση φασαρία κι αν γίνεται στα κανάλια, όσο κι αν την παίζουν στις ειδήσεις, τίποτα δεν μπορεί να αποδώσει το ηθικό μεγαλείο αυτού του κοριτσιού! Απόλυτα ισορροπημένη, αποτελεί κράμα παιδικής και γυναικείας γοητείας, σε συνδυασμό με την εργατικότητα. Αν ποτέ κάνω παιδιά και είναι κορίτσια, η Καλομοίρα θα αποτελέσει το πρότυπο για να τα μεγαλώσω».

Για την Τζούλια Αλεξανδράτου:
«Πρόσωπο πολύ προσεγμένο, αλλά μέχρι εκεί! Ανέβασε την αξία της πάρα πάρα πολύ γρήγορα, ακολουθώντας αμφιλεγόμενες μεθόδους πρόκλησης και κυριλέ αλητείας, αλλά, κυρίως, δημιουργώντας ένα χάρτινο χαρακτήρα που κινείται μεταξύ αρχοντιάς και πανκ μαγκιάς. Στηρίζεται στην ομορφιά του προσώπου της, κρύβοντας επιμελώς τις ατέλειες στο κορμί της. Λυπάμαι αν απομυθοποιώ σε ορισμένους το είδωλό τους, αλλά απλώς εκφράζω την προσωπική μου άποψη. Στο πλαίσιο αυτής δε, νομίζω ότι οι καλύτερες δεκαπέντε των "best of" φωτογραφιών μου δεν μπορούν καν να συγκριθούν με έστω ΜΙΑ από τις so called "κορυφαίες" φωτογραφίες της δεσποινίδας Αλεξανδράτου!»

Η άποψη των αναγνωστών μας για την εμπειρία της συνέντευξης με τη Θεοφανία
> H Θεοφανία μπορώ να πω πως με εξέπληξε ευχάριστα. Καταρχήν, είναι ακόμα πιο όμορφη από κοντά. Μόλις την είδα, κολάστηκα. Είναι πολύ προσιτή και ευχάριστη σαν χαρακτήρας, η τέλεια γυναίκα και σύντροφος. Ως γνήσιος αναγνώστης του Maxim όμως, έχω ένα παράπονο: Δεν αρνήθηκε αλλά ούτε υποστήριξε αυτό που όλοι υποθέτουμε και φανταζόμαστε όταν βλέπουμε τις φωτογραφίες της, ότι τα κάνει όλα και συμφέρει (στο σεξ, εννοείται), χωρίς ταμπού και αναστολές. Anyway, εμείς τη στηρίζουμε και της ευχόμαστε να πετύχει αυτό που θέλει στη ζωή της και πολλά ακόμα εξώφυλλα στο Maxim, το καλύτερο αντρικό περιοδικό αυτής της χώρας (μην ξεχνιόμαστε!).
Με ταπεινότητα και σεβασμό
Κώστας Λαγογιάννης

> Πολύ ωραία κοπέλα η «Pamkiller» και πολύ προσγειωμένη. Όχι κανένα ψώνιο με υφάκι και attitude. Είναι όμως λίγο ντροπαλή, και αυτό δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει την καριέρα της. Η Πάμελα Άντερσον έγινε γνωστή για τα χειρότερα, ενώ τη Φανή δεν τη βλέπουμε στην επικαιρότητα. Και είναι κρίμα να μη φωτογραφίζεται πιο συχνά, αφού έχει καταπληκτικό -έως τέλειο!- σώμα. Της εύχομαι ό,τι καλύτερο. Πραγματικά, η Θεοφανία είναι πολύ συμπαθητική και προσιτή κοπέλα.
Νίκος Κάπνουλας

ΜΑΧΙΜ
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου