Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί έφυγε από τη «ΜINOS»;

Για την αλλαγή της επαγγελματικής του στέγης, αλλά και για τα παιδιά του μίλησε ο Γιάννης Πλούταρχος στην κάμερα του «Καφέ με την Ελένη».«Δεν ήμουν καθόλου δυσαρεστημένος με τη συνεργασία μου, εξάλλου το έδειξε η πορεία. Θα ήταν πολύ άδικο να πω ότι ήμουν δυσαρεστημένος από τη ΜINOS ΕΜΙ. Απλά....

ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


 εγώ είχα ανάγκη να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό».

Όσον αφορά στα παιδιά του δήλωσε χαρακτηριστικά…

«Αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα. Είναι πολύ φωτεινός και πολύ όμορφος ο μικρός. Μου μοιάζει λίγο. Λίγο η μικρή, τελευταία, ζηλεύει, αλλά θα περάσει και αυτό. Το σπίτι με τόσα πολλά παιδιά, τόσο κόσμο και τόση ενέργεια είναι πολύ φωτεινό. Τα παιδιά σε αφοπλίζουν κάθε στιγμή. Οι κουβέντες που λένε σε καθημερινή βάση είναι τόσο γλυκές, που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις κάτι».
ZOUGLA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου