Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Μανία, λαγνεία, Θεοφανία (Καλογιάννη)

Όταν η Θεοφανία στάθηκε δίπλα στην Πάμελα Άντερσον, δάκρυσαν τα σωσίβια. Οι συνάδελφοί μας βιάστηκαν να τη χρίσουν διάδοχό της, εμείς αποφασίσαμε να την τσεκάρουμε από κοντά. Τα προσόντα της μας έκαναν να ονειρευόμαστε ατελείωτο babewatch πολλά χιλιόμετρα μακριά από την Καλιφόρνια. Το θέμα με την Πάμελα πώς έσκασε; Όταν ήρθε η Πάμελα στην Ελλάδα, ήμουν καλεσμένη από τα MAC – έχω τελειώσει επαγγελματικό μακιγιάζ. Καθώς κατέβαινα την Ερμού, πέσανε κάτι.....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
 συνάδελφοί σου πάνω μου με τις κάμερες και άρχισαν να με φωνάζουν «σωσία της Πάμελα», «διάδοχο της Πάμελα» και τέτοια. Μετά μου πήραν μια συνέντευξη από το Star και το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και στο πάρτι στο Ζάππειο. Η πλάκα είναι ότι συμφωνούσαν ως προς την ομοιότητά μας και οι μπράβοι της.

Τετ α τετ βρεθήκατε; Βέβαια! Να σου πω την αλήθεια, μου φάνηκε ότι έχει μεγαλώσει αρκετά. Την περίμενα λίγο καλύτερη. Έχει σπάσει αρκετά στο πρόσωπο.

Σε χαλάει που σε συγκρίνουν μαζί της; Κοίτα, δεν νομίζω ότι μοιάζουμε και τρομερά, ενώ κατά καιρούς με έχουν συγκρίνει με πολλές. Σίγουρα δεν με χαλάει, αλλά δεν θα ήθελα να έχω την τύχη της σε όλους τους τομείς.

«Οικογενειακά» βίντεο σαν της Πάμελα θα δούμε δικά σου; Όχι βέβαια! Δεν θα το ’κανα, επίτηδες τουλάχιστον. Σε ιδιαίτερες στιγμές, βέβαια, δεν ξέρω.

Αν ψάξω το κινητό σου, θα βρω κάτι που να με ενδιαφέρει;Όχι. Ούτε στον υπολογιστή μου. Προς το παρόν δεν έχω κάνει τίποτα τέτοιο, αλλά δεν λέω ποτέ «όχι», γιατί ο άνθρωπος αλλάζει.

Για να ξεφύγουμε λίγο από την Πάμελα, πες μου ποια είναι πιο σέξι: η Μαντόνα ή η Σακίρα;Ε, η Σακίρα. Το κούνημά της…

Το πετυχαίνεις; Μπα, δεν νομίζω. Θέλει χρόνια εξάσκηση αυτό το πράγμα. Η γυναίκα είναι φοβερή!

Σωστά, εσύ μάλλον στην κατηγορία «στήθος» χτυπάς πρωτάθλημα. Κι όμως, όχι. Από μικρή είχα πολύ πεταχτό... πώς να το πω, ντρέπομαι (σ.σ.: κωλαράκι εννοεί, σε περίπτωση που δεν το πιάσατε). Με ενοχλούσαν συνέχεια στο δρόμο.

Ως πρώτη εντύπωση τι μετράει σε έναν άντρα; Η εμφάνιση, βέβαια. Είναι το πρώτο που με τραβάει για να δώσω προσοχή. Μετά έρχονται αυτά που θα πει και θεωρώ πολύ βασικό το χιούμορ. Σε όλες μου τις σχέσεις, πάντως, ήταν περίεργες οι γνωριμίες. Πήγαινα για δουλειά και γνωριζόμασταν. Πώς ξεκινάμε εμείς τώρα… 

Μη συνεχίζεις, θα το πάρω ως ανήθικη πρόταση. Εσύ κάνεις ποτέ την πρώτη κίνηση; Ναι, την έχω κάνει τουλάχιστον μία φορά, όταν μου άρεσε ένα παιδί για πολύ καιρό. Στη ζωή μου, πάντως, έχω κάνει τρεις μεγάλες σχέσεις. Δεν έχω παίξει και πολύ.

Στη φωτογράφηση, πάντως, έπαιξες μεγάλη μπάλα. Η φωτογράφηση προέκυψε από ένα στοίχημα. Έβλεπα το σύντροφό μου να χαζεύει το Maxim και τον άκουγα να λέει διάφορα για τις κοπέλες. Του πέταξα κάποια στιγμή «Κι εγώ μπορώ» και γέλασε. Τότε είπα: «Θα σου δείξω εγώ!». Και να ‘μαι.

Θα ήσουν «μέσα» σε στοίχημα για δεύτερη γυναίκα στο κρεβάτι; Όχι, γιατί θα ήταν ξερό σεξ. Κι εγώ κάνω πάντα έρωτα. Δεν μπορώ να είμαι με κάποιον στο κρεβάτι χωρίς να νιώθω κάτι γι’ αυτόν.

Ποιο σημείο της κρεβατοκάμαράς σου νομίζεις ότι θα μας ενδιέφερε πιο πολύ; Το συρτάρι με τα εσώρουχα και το συρτάρι με τα μαγιό.

Τι θα διαλέγαμε από εκεί; Αυτά που φοράω στη φωτογράφηση. Είναι όλα δικά μου, από τη συλλογή μου.

Όταν βγαίνεις έξω, τι βάζεις για να μας τρελάνεις; Μ’ αρέσουν τα σατέν υφάσματα, που εφαρμόζουν στο σώμα και τονίζουν τις καμπύλες. Μπορεί να φορέσω ένα μακρύ ως τον αστράγαλο σατέν φόρεμα και να διαγράφονται όλα από μέσα. Είναι πιο προκλητικό αυτό από το να φοράς ένα κοντό φόρεμα.

Προτιμάς έναν πολύ περπατημένο παρτενέρ ή ένα φιλομαθή άβγαλτο; Τον περπατημένο. Δεν θέλω να γίνω δασκάλα κανενός. Θα με ξενερώσει, πιστεύω. Άσε που προτιμώ να μαθαίνω. Και μαθαίνω σωστά.

Στο σεξ, δηλαδή, υπάρχει βελτίωση; Βελτιώνεσαι, βέβαια! Μέσα από τις εμπειρίες σου. Όταν κάποτε μου έτυχε ξενέρωτος στο κρεβάτι, δεν το κατάλαβα αμέσως. Τον έβλεπα τέλειο, γιατί δεν ήξερα τότε. Στη συνέχεια βρήκα κάτι καλύτερο και απέκτησα μέτρο σύγκρισης. Οι εμπειρίες μετράνε πολύ.  MAXIM
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου