Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Σοφία Ροδίτη Ιδού η Ροδίτη...

Ως αναπληρωματική Μις Ελλάς, η Σοφία Ροδίτη επισήμως είναι η τέταρτη πιο όμορφη Ελληνίδα του 2008. Ανεπισήμως, είναι σέξι και τσαμπουκαλεμένη. «Δεν μπορεί, μάλλον λάθος τηλέφωνο θα μου έχουν δώσει» είναι η πρώτη σκέψη που κάνεις ακούγοντάς τη να απαντάει στο τηλέφωνο. Ακόμα και το μονοσύλλαβο «ναι» μοιάζει φτυσμένο, υπερβολικά ενοχλημένο, αφόρητα τσαμπουκαλεμένο. Και δεν είναι μόνο η φωνή της που φαίνεται σαν να έρχεται από κάποια μπαρουτοκαπνισμένα βάθη αλλά και η προφορά της. Υπάρχει μια ξέχειλη βαρυμαγκιά, ένα στιλ πάλι-μας-πήγε-μέχρι-το-ξημέρωμα-χτες-στο-ρεμπετάδικο-δεν-έμεινε-τραγούδι-για-τραγούδι-που-να-μη-μου-ζητήσουν. Ο Σίγκμουντ θα το έριχνε στα βαριά ψυχοφάρμακα με τη Σοφία Ροδίτη και ίσως η καλύτερη διάγνωση που θα μπορούσε να κάνει είναι ότι «αυτή η κοπέλα ΠΡΕΠΕΙ να.....
 είναι διχασμένη προσωπικότητα». Γιατί από τη μια βλέπεις μια γυναίκα-φαντασίωση, με μάτια-αστέρια και στήθος-διαστημόπλοιο, και από την άλλη ακούς κάτι που μοιάζει με τσατισμένη ρεμπέτισσα σε άγριο hangover. Και το πράγμα μπερδεύεται ακόμα περισσότερο όταν τη γνωρίσεις, όταν μάθεις ότι, προκειμένου να ξεπεράσει την ανασφάλειά της, χρειάστηκε να κάνει αυτοψυχανάλυση. Ωστόσο, παρά τον τίτλο της αναπληρωματικής Μις Ελλάς, τα νύχια της δεν σταμάτησε να τα τρώει.

Όσο δυναμική και μαγκάκι φαίνομαι, τόσο ευαίσθητη είμαι, τόσο πολλά πράγματα δίνω στους άλλους χωρίς να περιμένω κανένα αντάλλαγμα.

ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ;
Μαθήματα.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ;
Ότι τα πάντα στη ζωή έρχονται για κάποιο σκοπό και πρέπει να εκμεταλλεύεσαι κάθε ευκαιρία. Ή να μην την εκμεταλλεύεσαι.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΑΦΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ. ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΟΥ ΕΜΑΘΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ.
Οι τύποι που μου αρέσουν είναι στο στιλ του Μπρους Γουίλις. Ή του Μελ Γκίμπσον στο Αυτό που θέλουν οι γυναίκες. Αυτό είναι το αγαπημένο μου είδος άντρα.

ΠΟΛΥ ΡΟΖ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΡΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ Ο ΜΑΤΣΟ ΜΕΛ ΓΚΙΜΠΣΟΝ ΤΟΥ MAD MAX  Ή ΤΟΥ BRAVEHEART;
Όχι. Μ’ αρέσει η ιδέα του άντρα που μπορεί να καταλάβει τις γυναίκες. Όπως δεν βρίσκω καθόλου μα καθόλου απωθητικό το να κάνει μανικιούρ. Ίσα ίσα, με ελκύει περισσότερο κάτι τέτοιο. Α, και το πεντικιούρ, βέβαια, γιατί προσέχω πολύ τα πόδια σε έναν άντρα. Να είναι καλοσχηματισμένα, περιποιημένα.

ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥ;
Κυρίως προσέχουν τα μάτια μου. Πρόσφατα ένας τύπος ήρθε εκεί που καθόμουν και μου είπε: «Τα μάτια σου είναι σαν τ’ αστέρια, μόνο που λάμπουν και τη μέρα».

ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ «ΚΑΜΑΚΙΑ»;
Δεν μου έκανε καμάκι. Ήταν κάτι που ήθελε να πει, το είπε και μετά έφυγε σαν κύριος. Ούτως ή άλλως, εγώ είμαι αυτή που έχει κάνει την κίνηση σε όλους μου τους δεσμούς. Όταν μου αρέσει κάποιος, δεν περιμένω τον άλλο, κάνω εγώ πρώτη την κίνηση.

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΟΜΨΟ «ΠΕΣΙΜΟ» ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ;
Έχει τύχει πολλές φορές στο δρόμο να ετοιμάζονται να μου φωνάξουν κάτι, σε στιλ καμάκι κτλ., και να τους έχω κόψει τη φόρα πριν καν ανοίξουν το στόμα τους. Πιο παλιά άκουγα για το στήθος μου, ότι ήταν υπερβολικά μεγάλο για το σωματότυπό μου. Τώρα πια δεν το ακούω τόσο συχνά.

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ; ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΣΟΥ;
Δεν μπορώ να σου απαντήσω, δεν ξέρω. Ή αυτό ή συρρικνώθηκε το στήθος μου. (Λογοτεχνικό διάλειμμα ολίγων αράδων: Στο βιβλίο του Μπαρούτι και μέλι ο συγγραφέας Γιώργος Ν. Πολίτης γράφει: «Περίμενα την κοπέλα για το λούσιμο παρατηρώντας τις κομμώτριες. Τις γουστάρω τις κομμώτριες, είναι όλα τα λεφτά. Θα έπρεπε να επιβληθεί διά νόμου ότι όλοι οι άντρες θα έπρεπε τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους να έχουν γκόμενα κομμώτρια. Είναι χαμογελαστές, σε προσέχουν, μυρίζουν ωραία, πιστεύω ότι οι πιο ευτυχισμένοι άντρες είναι αυτοί που παντρεύονται κομμώτριες. Έχουν όλες στητό στήθος – μικρό ή μεγάλο, δεν έχει σημασία, πάντως είναι μάρμαρο. Έχει να κάνει με τη δουλειά, επειδή κρατούν σηκωμένα κι ανοιχτά τα χέρια, φαίνεται πως αυτή η κίνηση γυμνάζει τους σωστούς μυς».)

ΣΟΦΙΑ ΡΟΔΙΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΜΜΩΤΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗΘΟΥΣ;
Είναι πολύ πιθανό. Εγώ, πάντως, είμαι κομμώτρια οχτώ χρόνια τώρα, αν και έκανα μόντελινγκ από τα δεκατρία μου.

ΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΝΕΙ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΡΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ;Δεν ξέρω. Πάντως, οι οχτώ στις δέκα σχέσεις μου μου έχουν ζητήσει να με πάρουν μάτι με κάποιον ή κάποια άλλη. Είναι σαν ένα δώρο που μου ζητάνε. Φυσικά, αρνούμαι. Όπως και τα αξεσουάρ.

Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ;
Λοιπόν, ΔΕΝ θα έκανα σεξ με δύο άντρες. Ούτε με δύο γυναίκες. Ούτε και με μία γυναίκα. Δεν κάνω one night stand, ούτε πάω με κάποιον την πρώτη νύχτα που θα τον γνωρίσω. Δεν μπορώ. Θέλω να ζήσω το παιχνίδι. Κι αν εκείνος με θέλει, θα με ξαναβρεί.

ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ.
Θα μπορούσε να είναι κάτι που έζησα: Ήταν η νύχτα του αποχωρισμού με κάποιον με τον οποίο τελικά δεν καταφέραμε να κάνουμε σχέση, καθώς εκείνος ζούσε σε νησί και εγώ στην Αθήνα. Κάναμε έρωτα στο φως του φεγγαριού. Ήταν μαγικά.

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΕ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΚΟΥΓΕ ΜΟΝΟ, ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΣΑΝ...
...λεσβία. Το ξέρω, μου το έχουν πει. Αλλά δεν είμαι. Για δοκιμή μπορεί να το έκανα, αλλά δεν νιώθω ακόμα αυτή την ανάγκη. Αρκεί να μην είμαι παθητική. Ίσως μιλάω κάπως μάγκικα, μάλλον όμως αυτό έχει σχέση με το ότι μεγάλωσα με άντρες, γιατί μικρή, λόγω του μόντελινγκ κτλ., δεν έκανα πολλή παρέα με τα κορίτσια της ηλικίας μου, με ζήλευαν, ήταν δύσκολα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ;
Σέξι εγώ θεωρώ το άγγιγμά του, το πλησίασμα, το φλερτ. Και τα δάχτυλά του. Θέλω να είναι περιποιημένα. Άσχετα αν εγώ τρώω τα νύχια μου. Και το χιούμορ.

ΟΛΕΣ ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ.
Κι όμως, αυτό πιστεύω. Θέλω ο άλλος να είναι σοβαρός εκεί που πρέπει και να κάνει πλάκα όπου χρειάζεται. Και, οπωσδήποτε, να χορεύει. Δεν αντέχω τον άντρα που στέκεται ακίνητος σαν δοκάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου