Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

"Ναι, κατουρήθηκα στο γήπεδο"

«Είναι αλήθεια... ήταν το πιο τραγικό που μου έχει συμβεί, η πιο απαίσια εμπειρία της ζωής μου», είπε γνωστός ποδοσφαιριστής και επιβεβαίωσε τις φήμες που έλεγαν ότι κατουρήθηκε κατά την διάρκεια αγώνα!Πρωταγωνιστής του περιστατικού είναι ο.....ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


 Γκάρι Λίνεκερ, ο οποίος χρειάστηκε 20 χρόνια για να επιβεβαιώσει αυτό που όλοι είδαν στην πρεμιέρα του Μουντιάλ του 1990.Στον αγώνα Αγγλία - Ιρλανδία, ο Λίνεκερ κάθισε ξαφνικά στο χορτάρι, όπου άρχισε να... τρίβεται! Ανήσυχοι, οι συμπαίκτες του τον πλησίασαν, ωστόσο, εκείνος τους καθησύχασε (τι να τους πει άλλωστε; «Φύγετε, κάνω τσίσα μου;») και λίγο αργότερα σηκώθηκε για να επανέλθει στην ενεργό δράση.Αν και το περιστατικό είχε γίνει γνωστό από τον αρχηγό της ομάδας, Τέρι Μπούτσερ, ο ποδοσφαιριστής ουδέποτε το είχε παραδεχθεί.Τα χρόνια πέρασαν και, προφανώς, ο Λίνεκερ σκέφτηκε ότι δεν είναι ντροπή να κάνει κάποιος την ανάγκη του (αυτοί δηλαδή που ουρούν καταμεσίς του δρόμου και σε κοινή θέα είναι καλύτεροι;)...«Δεν το έχω παραδεχθεί ποτέ αλλά είναι αλήθεια... Έχει καταγραφεί στην κάμερα, όμως, αν δεν γνωρίζεις τι έχει συμβεί δεν μπορείς να ξέρεις», είπε σε συνέντευξή του στο BBCκαι εξιστόρησε όσα συνέβησαν: «η μπάλα πήγε προς την αριστερή πλευρά, προσπάθησα να κάνω τάκλιν σε κάποιον, τέντωσα το πόδι μου και μετά άφησα τον εαυτό μου να ανακουφιστεί».Τέτοια μαεστρία ο παίκτης, που εκμεταλλεύτηκε ακόμα και το ότι έβρεχε προκειμένου να καμουφλαριστεί!«Ήμουν πολύ τυχερός που έβρεχε εκείνο το βράδυ και μπορούσα να κάνω κάτι για να μη φανεί... Μπορείτε να με δείτε να τρίβομαι στο χορτάρι σαν σκυλί. Ήταν η πιο απαίσια εμπειρία της ζωής μου», κατέληξε ο ίδιος.ΠΗΓΗ:MADATA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου