Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Μαριάννα Πολυχρονίδη: 'Ξέρω ότι τραγουδάω καλά, αυτή είναι η δεύτερη δουλειά μου'

Μαριάννα Πολυχρονίδη: 'Ξέρω ότι τραγουδάω καλά, αυτή είναι η δεύτερη δουλειά μου'
Μετά από 6 live και σχόλια που ειπώθηκαν η Μαριάννα αποκαλύπτει τη δική της άποψη για το show του Mega.Για το άγχος του Live κάθε Κυριακή: «Δεν έχω άγχος γιατί είμαι σίγουρη για τον εαυτό μου. Χωρίς να φανεί αλαζονικό, αλλά επειδή έχω σπουδάσει, ξέρω πότε τραγούδησα καλά και πότε όχι.


 Και βλέπω ότι αυτό το αντιλαμβάνεται και ο κόσμος
.Για την αδικία και τα κακά σχόλια: «Κάποια στιγμή ένιωσα ότι αδικήθηκα. Όταν στο δεύτερο live, έχοντας καταβάλει τεράστια προσπάθεια για ένα κομμάτι, είδα ότι αυτό δεν αναγνωρίστηκε και πήρα πάρα πολύ κακό βαθμό, στεναχωρήθηκα και μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Βγήκα, όμως, έξω για να ηρεμήσω. Με είδαν κάποιοι και από εκεί ξεκίνησε ένα τεράστιο σίριαλ. Δεν θέλω να με λυπηθεί κανείς και δεν με αφορά. Ξέρω ότι τραγουδάω καλά, αυτή είναι η δεύτερη δουλειά μου.»
Για τις δυσκολίες σε συγκεκριμένα είδη τραγουδιών: «Δεν έχω καμία επαφή με την ξένη μουσική, δεν την ακούω. Και μέχρι στιγμής έχω πει μόνο ξένα κομμάτια. Θέλω να τραγουδάω στη γλώσσα μου. Επίσης, δεν έχω τραγουδήσει πολύ ποπ ή ροκ αλλά το είδος μου είναι το έντεχνο.»...
Για τον Ησαΐα: «Τον Ησαΐα τον θαύμαζα έτσι κι αλλιώς σαν καλλιτέχνη. Κι επειδή σε αυτό το σόου είναι ο δάσκαλός μου, έχει πάρει πάρα πολύ σοβαρά το ρόλο του και με ζορίζει, στις πρόβες ζούμε στιγμές απείρου κάλλους. Αλλά αυτό με κρατά σε εγρήγορση και κάνει το όλο πράγμα πιο ενδιαφέρον.» FREEGOSSIP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου