Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Θεοχάρης Ιωαννίδης «Όταν ήμουν 16, έπεσαν όλα τα μαλλιά μου»

Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης βρέθηκε στο στούντιο της εκπομπής «Αξίζει να το Ζεις» και μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για τις φήμες που τον θέλουν να εκπροσωπεί την Ελλάδα στη Eurovision αλλά και για την εφηβεία του, όταν «έχασε» τα μαλλιά του. Για τη Eurovision: «Δεν ξέρω καθόλου. Είναι τιμή μου να λένε κάτι τέτοιο για μένα. Αν θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει....
, ποιος είμαι εγώ να το διαψεύσω; Θα ήταν τιμή μου να το κάνω. Μου αρέσει αυτό που κάνω και εκφράζομαι μέσα από αυτό. Η δουλειά μου έχει πολλές πτυχές».

Για το χωρισμό των γονιών του: «Ήμουν 11 χρόνων. Όλα ήταν μέλι γάλα για μας, μας ήρθε ξαφνικά. Είχαν καλή στάση οι γονείς σε αυτό. Δεν μας άφησαν να βιώσουμε όλα τα προβλήματά τους. Ήξεραν και οι δυο τους ότι θα ήταν ένα σοκ για μας».

Για τη δύσκολη εφηβεία του: «Έπεσαν τα μαλλιά μου τελείως και ο Ηλίας με αποκαλούσε “φαλακρή”. Στα 16 μου έγινε αυτό. Ήταν όλα μαζί που έφταιγαν. Η εφηβεία, ούτως ή άλλως, είναι μια περίοδος που βιώνεις τις αλλαγές, γνωρίζεις καινούρια πράγματα. Οι ορμόνες κάθε παιδιού βράζουν και δεν ξέρει τι θέλει».
YUPI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου