
Ετσι σε θερμοκρασία που φτάνει τους -20 βαθμούς Κελσίου οι μηχανικοί της Volvo δοκιμάζουν την αντοχή των μπαταριών σε συνδυασμό με το σύστημα θέρμανσης στο εσωτερικό της καμπίνας.
To Volvo C30 EV είναι εξοπλισμένο με τρία συστήματα ψύξης και θέρμανσης. Το μεν ένα θερμαίνει ή ψύχει το… πακέτο των μπαταριών, όσο χρειάζεται για να μεγιστοποιήσει την απόδοσή τους και κατά προέκταση την αυτονομία του αυτοκινήτου. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι υδρόψυκτος, ενώ για την καμπίνα η Volvo έχει τοποθετήσει ένα μίνι σύστημα που λειτουργεί με βιο-αιθανόλη με μία δεξαμενή 14,5 λίτρων, το οποίο δίνει την απαραίτητη ενέργεια για την ψύξη και τη θέρμανση της καμπίνας χρησιμοποιώντας την ελάχιστη δυνατή ηλεκτρική ενέργεια από της μπαταρίες του C30 EV.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας το ηλεκτρικό C30 έχει αυτονομία περίπου 80km τη φόρτιση, νούμερο που αυτή την περίοδο μηχανικοί της Volvo προσπαθούν να αυξήσουν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου