
Πρόκειται για συγκλονιστικό ποσό, αλλά είναι και μια πολύ καλή στρατηγική κίνηση εκ μέρους της AOL. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η AOL διαθέτει μια αγορά αξίας $2.3 δισ. Είναι δηλαδή κατά πολύ ισχυρότερη του Huffington Post. Αυτό όμως θα μπορούσε εύκολα να αλλάξει στο εγγύς μέλλον, αν το Post συνεχίσει τη τρέχουσα ανάπτυξή του, την ίδια ώρα που η AOL χάνει συνδρομητές και έσοδα.
Η κίνηση βολεύει και τις δυο πλευρές. Η AOL κερδίζει αυτό που ψάχνει απεγνωσμένα: Μια φωνή, και ένα δημοσιογραφικό όραμα. Και το γεγονός ότι τοποθέτησε την Arianna Huffington στο τιμόνι ολόκληρου του δημοσιογραφικού της τομέα, ήταν μια πολύ σοφή κίνηση, αφού η συγκεκριμένη απέδειξε πως μπορεί να δημιουργήσει χρυσάφι από το τίποτα.Όσο για το Huffington Post, αυτό κερδίζει πολλά χρήματα, και τεχνογνωσία, καθώς και πρόσβαση στα χρηματιστήρια. Τι άλλο να θέλει;
antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου